המלצות למסעדות לאילת

mica35

New member
המלצות למסעדות לאילת

סוף סוף יוצאים לחופש... מישהוא מכיר מסעדות טובות באילת (ולא מלכודות תיירים). אבל לא מסעדות דגים ולא משנה אם כשר או לא. ואם מישהוא מכיר מקום נחמד לעצור לארוחת בוקר / קפה ועוגה בדרך לאילת אשמח גם.
 

clcl

New member
שיפודי התקווה - מול הכניסה לדן אילת

טעים, מחירים סבירים
 

bezeq

New member
אני אישית אוהבת את המסעדה החלבית

הותיקה ששופצה-"בצל ירוק" מלבד זאת יש מסעדה הודית מוצלחת שההיתי בה ביוני האחרון בטיילת של הרויאל ביץ´ (שכחתי את שמה אבל זו המסעדה היחידה ההודית שבאזור) פרט לכך חבריי היו במסעדה התת ימית ואמרו שזו חוויה והאוכל טעים (לא הייתי)
תהני גם בשבילנו גילה
 

clcl

New member
טנדורי - טיילת מלון המלך שלמה

טעים מאוד,אווירה נעימה, יקר, להזמין מקום מראש.
 

clcl

New member
אוכל קליל וטעים - מול הים

בקומה האחרונה יש מבחר
 

clcl

New member
בדרך לאילת - פונדק כושי רמון

מקום זרוק והכנה טובה לתפוס ראש
לקראת החופשה . . . המזון טרי ואם יש עמכם ילדים יש במקום נחשים, נמר, חמורים, ברווזים ומספר מתקנים . . . שירותים נקיים
 

clcl

New member
בדרך לאילת - דימונה (בתחנת הדלק)

מזנון "פועלים" - אוכל חם וביתי, טעים וטרי
 

clcl

New member
בדרך לאילת - דימונה (בתחנת הדלק)

מזנון "פועלים" - אוכל חם וביתי, טעים וטרי
 

rusty

New member
מצטרפת להמלצה - אל ג´אוצו של אילת

זה הכי טעים שאכלתי מכל האל גאוצו שיש, למרות שהסניף בהרצליה גם הוא מעולה.
 

clcl

New member
המחבוא של אדי - טעים, טעים

בשרים, סלטים קינוחים - הכל טעים
 

clcl

New member
עכשיו שהעלתי נשכחות אני עצובה

כל-כך שאני לא שם . . . וגם לא בדרך . . . למרות שהיה בתכנון לרדת ביום חמישי הקרוב לסוף שבוע . . . אבל החום בכבד הביא ביטול תכניות . . . ועכשיו יוצאת נפשי, נראה אולי עוד אשנה את דעתי . . . (יש הזמנה פתוחה בדן אילת . . .)
 

sjarjar

New member
המחבוא של אדי - לא כמו שנשמע

מסעדה מומלצת ביותר, בדיוק ההפך מ"מלכודות תיירים" בסגנון צרפתי עם קריצות איטלקיות, יוקרתית אבל לא יקרה. צריך להזמין מקום מראש. לא לוותר על הקוקטייל בכניסה (אם מציעים).
 

Lord_of_Code

New member
על הדרך: המחבוא של אדי

על הדרך: המחבוא של אדי סיווג: מסעדה , צרפתית מדינה: ישראל עיר: אילת כתובת: האלמוגים 68 טלפון: 08-6371137 מחיר: בינוני - יקר כשר: לא מקור: sjarjar - פורום תפוז קישור: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=75&msgid=3557090 קישור נוסף: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=75&msgid=4133647 הערות: מסעדה בסגנון צרפתי (למרות שהשף והבעלים דווקא אמריקאי והוא מאד נחמד). המסעדה נמצאת בעיר עצמה, רחוק ממרכזי התיירות. נראית כמו בית קטן ונסתר מבחוץ, דבר שמוסיף מאד לאווירה כשנכנסים פנימה. תאורה עמומה, מיזוג חרישי וטוב, שולחנות ערוכים, מס´ חדרים. לא לוותר על קוקטייל הבית שיוגש על הבר בכניסה. מומלצים: הכל. חיסרון - בפעם האחרונה שביקרתי לא היתה הפרדה נוחה בין איזור למעשנים לאיזור ללא עישון, כך שבפועל כל המסעדה היתה איזור מותר לעישון. מחיר: בינוני-יקר (50-100 ש"ח מחיר מנות עיקריות. מצד שני אפשר להסתפק בהם כארוחה). מקום עם אורחים קבועים שחוזרים אליו. חניה בשפע ובחינם. עידכון אחרון: 10/05/02 הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.3
 

יעלי2

New member
מבקשת לספר חוויה מ"המחבוא של אדי"

הינו באילת לא מזמן. הוריו של בלי היו במסעדה ביום שישי ונהנו מהאוכל, אם כי ציינו בהמתינו זמן רב (אבל שייכו את זה לייום שישי בערב-לחץ). הגענו 3 זוגות לאחר שהזמנו מקום. היה יום חמישי בערב, והיינו רעבים. קיצורו של ענין, אולי האוכל טעים אבל אנחנו לא יודעים, כי לא זכינו לקבלו. לקח למלצר 10 דקות להביא תפריטים. 20 דקות!! לקח לו לפנות לנו את צלחות הסלט הקטנות (שהגיעו כסיפתח). והמתנו לא פחות משעה וחצי סה"כ למנה העיקרית. בשלב מסוים בשולחן לידינו התחילו שאגות על המלצר (האומלל) על הביזיון של אי הגעת מנות, בילבול במנות ואל תשאלו מה עוד. אנחנ ישבנו בשקט, וכשקלטנו מה השעה (היינו עם חברים חדשים אז שקענו בשיחה), ביקשנו חשבון בלי לאכול ועמדנו ללכת. המלצר אמר שהסלטים (של הפתיחה) על חשבון הבית, נתנו לנו תוך כדי הליכה פתקים (נראו מוכנים מראש) של הנחה משמעותית לפעם הבאה!! והלכנו לאכול במסדה אחרת. התיאבון כבר הלך והיתה עוגמת נפש, אבל במסעדה האחרת הגישו לנו מהר והיה טעים אז נחה דעתינו. אנחנו לשם לא מתכוונים לנצל את ההנחה - אז אם מישהו רוצה...רק תגידו.
 

galgulit

New member
גם אני....

הכבד אווז ברוטב צייד מדהים!! והקינוחים.......
 
למעלה