המלצות לדיסקים

yanaiw

New member
המלצות לדיסקים

שלום לכולם אני חדש בפורום ואני רוצה שתמליצו ליש על כמה דיסקים טובים בגדול אני שומע כל מיני סוגי טראנס אבל בייחוד פסיכודלי אז ככה אם אפשר תמליצו לי על משהו שהוא לא: sub6 sun project hypersonic yahel perplex skazi astrix void דרך אגב אני ממליץ לכולם על בדיסק החדש של blanka הוא סוף
 

shysas

New member
XWAVE

אחי בהמשך להודעה הקודמת שלי ובזכות ''אל תמותי לי עכשיו'' חפש את MIKO - X-WAVE אמן ותיק ומנצח עם סאונד אדיר ו''התקפות'' משוגעות תהנה בום
 
אני רואב שאתה בסגנון הפול און אז

קבל: 1. penta-funriser 2005 2. xerox and illumination-xi 2005 3. va- restart תוריד גם הייפר סוניק הם מעולים כימיקל מאפיה יש עוד... זהו בנתיים
 

yanaiw

New member
נראה לי אני מכיר

דיסק אדום כזה? יש אותו לבלעל של אחותי אני יקח אבל זה יותר אלקטרוני מאשר פסיכודלי אני חושב
 

shysas

New member
אחי אתה צודק אכן אדום עם צהוב

דיסק משוגע ליווה אותי במשך כל התקופה שגרתי באילת יום יום לקום עם טרק מספר 4 ולעשות מה שעושים בדירות של עובדי מלון באילת מומלץ אחי בחום תאזין ותגיד לי מה דעתך
 

DorDassa

New member
Hypersonic - Freedom

זה האלבום האחרון של הייפרסוניק (יוני סאלח)... כולם חשבו בפורום שעדיף שיעשה חילבה בבית.. אבל יצא לו אחלה אלבום :) אני אישית אוהב את LARGER THEN LIFE ו-VIDA
 

EEEBBR

New member
ממליץ לך לשמוע

psysex dark soho koxbox)או שפשוט תמצא דברים של סיוצ'י סוזוקי) sun project ואני מניח שאתה מכיר אבל ככה שנהיה בטוחים infected mushroom(ותעשה לי טובה... לך אחורה בשנים) classical mushroom, the gathering ,BP Empire לדעתי כל אחד מהדיסקים האלה הוא יצירת אומנות שהקלאסיקל בשבילי אחד הדיסקים הטובים שיצאו אי פעם... גאונות לשמה
 
למעלה