המלצות ולא כל כך. וגם שאלה ...

אמיר.

New member
המלצות ולא כל כך. וגם שאלה ...

פשוט קניתי עכשיו את `בגן של דודו 3` זו קלטת מעולה לדתיים / מסורתיים (כמו שתי הקודמות). אולי באמת כדאי לפתוח דיון בענין קלטות שוות. לנו למשל יש ים של קלטות של דיסני. חלקן נחמד (פו הדב) חלקן אלימות מאד (למשל רובין הוד). יש אומרים שזו אלימות קלילה שמשחררת לחצים. יש אומרים שזה רק מחזק תרבות אלימה. מה דעתכם ?
 

מיה30

New member
אני חושבת ש...

הקלטות של דיסני הן נפלאות אמנם רובין הוד אין לנו אך, יש רבים אחרים וטובים קלטות של דיסני קונה בעיניים עצומות כי יודעת ש.... כל פגיעה - בול אין פיספוסים כשאנו רוכשים קלטות חדשות אז כל המשפחה הקטנה שלנו יושבת לראות את הסרט מה שנקרא ``הצגת בכורה`` ותמיד תמיד נהנים מיה30 {שמתה על מלך האריות I} :cool:
 

עופריקו

New member
מצטרף למיה ...

קלטות של דיסני פשוט מקסימות ,ומיה בסוד את מלך האריות 1 מכיר כמעט בעל פה ,זה הסרט הראשון באורך מלא שילדתי ראתה ואתם מתארים אחר כך כל פעם מלך האריות ושוב מלך האריות...........כן סרטים קלסים ממליץ לכולם.. שלכם עופר המדובב של סימבה ;-)
 

אמיר.

New member
מלך האריות - אוי לי.

אני לא אוהב את הסרט. האנימציה יפה. יש רעיון חשוב על אחריות וברחיה ממנה. אבל זה סרט נורא מפחיד. מה זה עושה לנפש של ילד קטן ? מוות של אבא (מופסה) רשעות של קרוב משפחה (סקאר) ויש קצת גזענות (בגרסה האנגלית הצבועים נשמעים כהיספאנים). הממממ
 

נופר 30

New member
ועמי ותמי?

שם מופיעה זקנה כמרשעת או שלגיה שבא אם חורגת ( ומי כמונו יודע שאלו החיים היום ) היא מרשעת ואלימה והיפיפיה הנרדמת ( מה אנחנו מלמדים שצריך לחכות לנסיך ?) אפשר לחפש תמיד איפה אי אפשר לתת לילדים לראות סרטים אז מה לא נקריא להם את אותם סיפורי ילדות שאנחנו גדלנו עליהם ? פשוט צריך קצת לסנן את מה שרואים הילדים וזהו נופר ( אומנם עדיין לא אמא אבל גידלתי ילדה אחת )
 

אמיר.

New member
האחים גרים

האגדות הטבטוניות הללו איומות. מענין מה חלקן בברבריות הגרמנית הידועה. אכן סינון זו תשובה טובה. וגם הסברה. (לכן אין לי טלוזיה - רק וידאו) ו... מאחל לך אמהות במהרה.
 

newmom

New member
אני בטוחה שאלימות זו התנהגות

נרכשת ולכן אין דבר כזה אלימות שמשחררת.אלימות מולידה אלימות.
 

לי28

New member
קלטות...

אצלי רק עכשיו נגמרו לרוץ להן קלטות הטף...למרות שמדי פעם שוב נחמד לראות אתם מחדש, המככב אצלנו אלו הן אגדות הילדים, אני חייבת לציין כי נדהמתי מהאופי שבה מוצגת כל אגדה, בצורה כל כך יפה ולא מכוערת כמעט וללא רשע למשל.. בשלגיה ושבעת הגמדים אין את הלב של החיה שאותה שולח הצייד למכשפה, בקלטת, הצייד עצמו נופל לתהום ובכך מסתימת כל הפרשה. בעקבות ההמלצה אלך לקנות את הקלטת של בגן של דודו3 - תודה. אני קצת נגד הקלטות של דיסני, מבלי לפגוע בזכויות יוצרים או כהמלצת נגד, פשוט זוהי דעתי האישית... סרטים מסוג זה ישנם כל הזמן בטלויזיה, קלטות מבחינתי נותנות את אשר הטלויזיה לא נותנת. שיהיה לכולם שבוע נפלא לי28
 
למעלה