המלצה.. נפתחה חנות חדשה בקניון חיפה לחיפאים שבנינו....חנות מדהימה..זאת לא פרסומת זאת פשוט המלצה חמה חמה ומכל הלב..יש להם שם ספרים על מאגיה והמון ידע בנושאים שונים..אני מוסיפה קישור לאתר שלהם...תהנו!