המלצה

קרנון32

New member
אני עדיין

מתלבטת אם ללכת באופן פרטי או ציבורי והשיקול הכספי הוא גם גורם מישהי יודעת מה העלות הכספית יוצאת בערך בסה"כ בפרטי ומחיר התרופות? אני קצת דואגת מבינה כלכלית כי הרי פוטרתי איך שהשתחררתי מהניתוח והמצב לא כל כך... אשמח לדעת אם מישהי יכולה להגיד לי בערך סדר גודל הוצאה של טיפול וכמובן שזה הרי יותר חשוב לי מכל בגד או חזיה או כל דבר אחר כי זה בסופו של דבר הבריאות שלי דרך אגב אני במכבי תודה ויום שקט
 

זואילי

New member
פחות או יותר

הטיפולים שלי נעו סביב ה 3500 ש"ח. זה כלל תשלום לבי"ח פרטי + לרופא + תרופות + דיקור וצמחים. התרופות זה כמה מאות שקלים. לפעמים יכול להגיע לאיזו אלפייה. יש טווח מחירים רחב לרופאים. טיפולים גם יכולים להגיע בטוטאל ל 5000 ש"ח.
 
לי יותר../images/Emo10.gif

פיפל-900 היסטרו אבחנתית-1800 (החזר של 900) לא בכל טיפול הורמונים-3000 פרוטוקול-850 שאיבה+החזרה-1,200 תמציות+דיקור-1,500 + הוצאות של נסיעות,מעקבים,הפסד ימי עבודה- 10,000-12,000 ש"ח
 

זואילי

New member
וואי לי. (טוב, גם אמרתי לך את זה פעם)

במקרים שהיו לי עוד נספחים (בדיקות) אז מקסימום הגעתי ל 6000 ש"ח פעם אחת. נסיעות וכו' לא החשבתי בכלל..
איזו השתתפות יש (אין
) לקופה שלך בתרופות שזה יוצא ככה??
 
רק הדקא הארוך

אמפולה אחת עולה במכבי כ- 300 ש"ח.. הזרקתי 3 וקיבלתי אחת כבונוס ממך,זוכרת?
ומעבר לזה ההורמונים יותר יקרים במכבי,אבל--- הטיפולים באסותא לא עולים מבחינת טפסי 17 ודומיהם. בהחלט הוצאה לא פשוטה בכלל
 

זואילי

New member
מציעה לך בחום שלפחות

את הפעם הראשונה תעשי בפרטי. בתקווה וזו גם תהיה הפעם היחידה
 

קרנון32

New member
וואוו |

וזה בעצם עבור טיפול אחד נכון? הלוואי הלוואי הלוואי זואילי שלכולנו זה יקרה הכי מהר שאפשר וללא כאבים נראה לי שבאמת את הפעם הראשונה אני יעשה בפרטי בכדי שיהיה רופא שיסביר לי עם הרבה סבלנות את כל התהליך
 

annabell Lee

New member
לדעתי, אם אתן מטופלות באסותא, אין סיבה

לרוץ לפרטי. חושבת כמו בואינג-כל הרופאים באסותא מצויינים, ואין סיבה לשלם אלפי שקלים.
 
לא בטוח שרופא פרטי = המון סבלנות ועודף זמן

גם ברפואה הציבורית את יכולה לקבל שירות נפלא ואני מציעה לך שוב, תתחילי בציבורי. הלואי והייתי יכולה להיות מטופלת "רגילה" - זה היה חוסך לי המון המון המון (ושוב המון)
 

g a l i 31

New member
קרנון, אם אני לא טועה את בקופ"ח מכבי

אז למה שלא תנסי ללכת לוייסמן שמקבל דרך מכבי ושמעתי שהוא רופא מצויין עדין ואדיב ואז העלויות מן הסתם יותר זולות המינוס העיקרי אצלו זה שלוקח בפעם הראשונה לחכות לתור הרבה זמן אבל אחר כך הוא כבר נותן את הפלאפון שלו ואז אין בעיה
 

קרנון32

New member
גלי אני באמת במכבי

והחלטתי בסוף ללכת לשולמן ונראה מה יהיה הלאה וגם הוא שייך למכבי אז חלק אני מקבלת בהחזר מקווה שיהיה טוב .... תודה לכולן לכל אחת ואחת על ההתייחסות והעצות זה מאד מאד חשוב ועוזר
 
קרנון ../images/Emo50.gif../images/Emo57.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

למרות שהגעתי באיחור... אני ב- 11 ימי אחרונים שייכת למכבי
כיוון שבעברי די הרבה
לאחר שיחות עם חברות הגעתי (דרך מכבי) לברקוביץ' (עדיין לא הייתי אצלו, בשבוע הבא). מקווה שהוא יהיה נכון עבורי. הוא מטפל באסותא ראשון (שגם עובד עם מכבי בהתחייבות). וסתם לידע כללי, את אומרת שד"ר שולמן עובד עם מכבי... את יודעת כמה משלמים וכמה החזרים? תודה. ושוב בהצלחה
 

קרנון32

New member
../images/Emo13.gifאף פעם לא מאוחר

שמחה על התמיכה מה שלומך?? מזל טוב על המעבר, מאיפה עברת? משנה מקום משנה מזל
מי זה ברקוביץ? לפגישה הראושנה 1000 ש"ח וכל פגישה נוספת 750 ש"ח שאיבה והחזרה 1000 ש"ח אני יודעת שעל הפגישות מקבלים החזר עד 590 ש"ח ואני ניצלתי אותם על התייעצות מומחה שמגיע 3 פעמים בשנה על שאיבה והחזרה אין השתתפות.... בהצלחה
 
עברתי מקופ"ח כללית../images/Emo192.gif

ד"ר אריה ברקוביץ' מקבל בגבעת שמואל ושייך כאמור למכבי. קיבלתי המלצות מחברות קרובות מאוד להגיע אליו, אך גם אני לא מכירה אותו, אכיר אותו שבוע הבא
(בינתיים, דרך חפש בפורום פוריות בדקתי עוד קצת).
על המידע
ושוב...
 
לא ../images/Emo2.gif לא זה מה שחיפשתי...../images/Emo123.gifפויה תפוז

כנראה לא ניתן לצרף... אבל אפשר להכנס לחפש בפוריות ולרשום"ד"ר ברקוביץ'" ואז זה נותן.
 

בלה73

New member
באותו עניין -

אשמח לשמוע מבנות בכללית שעשו הפרייה באסותא באופן פרטי. גם אני כמו קרנון ממש לפני טיפולים. הקופה שלי אישרה לי IVF רק בבלינסון וכעת אני מנסה להפעיל את ה'מושלם'. מישהי עשתה את זה? הבנתי שדרך המושלם אני צריכה לשלם הכל בעצמי ואז להגיש להם את החשבונית. הם משלמים 75% או עד 6,200 ש"ח. מישהי יודעת כמה עולה הטיפול באסותא? (אני מניחה שמדובר בשאיבה וההחזרה). תודה
 
למעלה