המלצה

אני...

אמנם מהחודש אני שייכת למכבי... אבל בכללית עברתי 3 טיפולי IVF פרטיים אצל פרופ' זיידמן. שילמתי לו את התשלום המלא, קיבלתי מהמזכירות חשבונית שאותן שלחתי לכללית המושלם וקיבלתי החזר של כ- 80%. לגבי אסותא, דרך כללית מושלם שילמתי 600 ש"ח השתתפות עצמית. (שימי
ניתן לעשות זאת 6 פעמים בלבד! ושלא תצטרכי להגיע לזה!
).
 
למעלה