המלצה

המלצה ../images/Emo13.gif

למנויי "יס" בערוץ יס דוקו "לונדון פינת בן יהודה" , סדרה על השפה העברית ומצבה העכשוי . היום שודר הפרק הראשון , מאוד מענין ומצחיק . לכל מי שלא מנוי ליס , באתר אני בטוח שהם יעלו את הפרקים עם הזמן , הם תמיד עושים את זה
.
 

yaakii

New member
הרעיון והפרסומת נראים קורצים

אך כשניסיתי לראות באינטרנט לקח יותר מדי זמן להטען. אולי אנסה שנית, מאוחר יותר.
 
למעלה