המלצה למנויי "יס" בערוץ יס דוקו "לונדון פינת בן יהודה" , סדרה על השפה העברית ומצבה העכשוי . היום שודר הפרק הראשון , מאוד מענין ומצחיק . לכל מי שלא מנוי ליס , באתר אני בטוח שהם יעלו את הפרקים עם הזמן , הם תמיד עושים את זה .