המלצה: 3rd strike - all lies

tamirpetito

New member
פלצן...

אממ.. אבל תורידו את הלייב של זה בOzzfest 2002 .... זה עולם... תודה! מאגף הגביה!
 
המלצמה..

שיר ישן! אבל יפה ... Soulfire-12 Stones חחחח אתם בטח אומרים..."מה יש לה מה12 stones האלה.." אבל אין אין ע עליהם ...תורידו ..תהינו !!
 

itamar argaman

New member
עוד המלצה

Blur - Crazy Beat ישן ישן.. אבל שיר מעולה.. וזה גם לא כל כך קשור לניו מטאל, אבל הם עושים סוג כזה של רוק טוב..
 

itamar argaman

New member
Mushrommhead מעולים! אני ממליץ

לכולם!! הינה כמה שירים טובים - Sun Doesnt Rise (מהפסקול של הסרט "פרדי נגד ג'ייסון") Before I Die (מהפסקול של הסרט "XXX" הסרט עם וין דיזל... *האמ*) One More Day Crazy (קאבר לשיר של להקת "Seal") Get Out The Door שירים מעולים..
 
למעלה