המלצה- שה רומי

GlennWalker

New member
המלצה- שה רומי

אני חורג ממנגי לכתוב ביקורות פלצניות וארוכות ופשוט ממליץ על מסעדה קטנה, עם אווירה מדוייקת ומיוחדת, של בית זונות צרפתי. אמנם אני קצת משוחד, כי באתי עם השף שיעץ למקום, אבל היה פשוט כיף. האוכל מאד זול, ובחהלט איכותי היתה גבוהה מאד. הסגנון מאד ביסטרו, פשוט, עממי, עשוי טוב. נטעמו רוסטביף פרוס שהיה קצת עשוי מדי אבל טעים מאד, לבבות ארטישוק עם ירקות, מנה פשוטה אך טעימה מאד, מרק קישואים, שהיה עדין בטעמו אך חסר מעט זץ של מלח או תבלין שיתן נפח, ופטה כבד שהיה מושלם לכל הדעות. למנות עיקריות נטעמו צלעות טלה ברוטב דבש חרדל מצויינות עם ראש שום אפוי- מעדן, סטייק אנטריקוט שהיה עשוי בדיוק במידה ורך, בתוספת פלפל מטוגן בבצק ממולא בפירה- מעדן אלוהי, ומנה של שיפודי פרגיות עם טבעות בצל מטוגנות- נפלא. המנות האחרונות בכלל משתקות רק מלהביט בהן, אבל בגלל שכבר הייתי שבע אחרי שתי מנות ראשונות ומנה עיקרית מכובדת, לקחתי רק עוגת שוקולד עם דובדבנים מעולה, ושותפי לשלוחן טרטלט תותים שהיה נפלא. את הארוחה ליווינו ביין קברנה צרפתי. השירות היה מאד חובבני, אבל המלצרית צרפתייה, לא ממש מבינה טוב עברית. איכשהו הפעם זה עבר טוב, כי זה רק הוסיף לאווירה המיוחדת והאוטנטית. מעניין להביט מפנים המסעדה לרחוב הסואן ולחוש את הפער הרב. מומלץ בחום.
 

smartblonda

New member
איזה קטע בדיוק החלטנו להזמין

מקומות לשה רומי אבל לא היה שולחן למעשנים אז ויתרנו נכון לעכשיו והחלטנו ללכת על מוזס.
 

x0d

New member
ואיפה זה נמצא?

עושה חשק..
 

brooklyn1

New member
גם אנחנו היינו שם..

זה נמצא בהרצל 10, ממש קרוב למגדל שלום. ואנחנו ישבנו בפנים בפנים בכוך של המעשנים. הרגשתי בפריז בחיי. כל מי שהיה שם באותו ערב היה צרפתי, חברים של הבעלים או המלצרים ישבו על הבר, ועוד שני זוגות שהיו בדייטים לידנו היו צרפתיים גם. ויוה לה פראנס! ואנחנו באמת היינו היחידים שדברנו עברית (כמעט הרגשנו חופשי לרכל) javascript:InsertIcon('
')
המקום רומנטי ביותר, אדום וסקסי. אם אני זוכרת נכון (לפני שבועיים-שלושה זה היה) אני אכלתי סלט רוקפור בתור מנה ראשונה שהיה ענקי ומשובח, (27 ש"ח,) ולמנה עיקרית לקחתי צלחת קטנה ומדוייקת של פירות ים (32 ש"ח) מענגביותר (התמונה באתר שלהם הרגה אותי עוד מלפני שבאתי) הוא למנה ראשונה לקח פטה כבד שהגיע עם ריבת תאנים וטוסטונים והיה מצוייין ופילה שגם היה נהדר. קופונים לקינוח גזרנו מרסט או מ2EAT (היה בשניהם), הוא לקח אקלר, שלמרות שאני ממש שונאת עוגות קרם, אני מודה שהיה נפלא (קרם שוקולד בפנים) ואני לקחתי, איך לא, סופלה שוקולד. שתמיד טעים. המחירים היו בסדר גמור, והאווירה צרפתית ביותר.
 

meravbr

New member
תהיתי באמת כמה נעים שם לפני שבוע

כשהתלבטנו לאן ללכת בשבת בצהרים, אבל זה לא נשמע כ"כ לצהרים עם הבנות... ולמה בלי מחירים, למה?
 

גסטרו

New member
אם המחירים המופיעים ב REST

נכונים אז "בעל הבית השתגע", פילה ב 55 שח המבורגר כולל צ'יפס 30 שח. מתכננת ריצה מהירה לפני שיעלו את המחיר.
 

brooklyn1

New member
אלו אכן המחירים, אבל המנות קטנות.

ומירב-בהחלט לא לארוחת צהריים עם הילדות. מדובר במקום קטנצ'יק וצפוף במיוחד, אווירה בורדלית משהו כמו שאמרו מעליי. סקסי ואינטימי כן משפחתי-ממש לא.
 
למעלה