המלצה קטנה....

NK The man

New member
המלצה קטנה....

הקליפ החדש של לינקין פארק!!! FAINT... ללא ספק הקליפ הכי טוב שהם הוציאו עד היום!!!
 

T a L L L

New member
הקליפ הכי טוב שהם הוציאו../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

זה לא הקליפ שכל מה שרואים זה צלליות של חברי הלהקה? זה חרא של קליפ! הוא לא משתווה ל-In The End עם כל האפקטים. אפילו הקליפים שהם הוציאו מ-Reanimation שכל מה שיש שם זה אנימציה יותר טובים מהקליפ החדש.
 

Negative one

New member
גם השיר וגם הקליפ של faint מצוינים!

וזה באמת אחד הטובים של לינקין פארק. ו in the end זה שיר חביב,ויותר מדי ממוסחר,וככה גם הקליפ שלו...פעם אהבתי את זה קצת יותר,היום בכלל לא.
 

NK The man

New member
שיר ענק, קליפ עצום!!!

בנוגע ל- IN THE END... זה השיר הכי טוב בדיסק הראשון, אבל הקליפ לא היה משהו!
 

kiticat

New member
האממ

כשזה מגיע להייבריד ת'יאורי- אני מעדיפה את קרולינג. הקליפ מעולה, והשיר מדבר אליי ברמה אישית..... דווקא IN THE END, לא היה מי יודע, וכשפרחות קטנות בכיתה שלי התחילו לשיר אותו- זה כבר היה השיא!
 

NK The man

New member
כל הדיסק הזה אדיר...

זה הדיסק הראשון שהייתי מסוגל לשמוע OVER AND OVER AGAIN...
 

T a L L L

New member
תראו הקליפ

של Faint הוא ממש לא משהו! סתם צלליות של הלהקה, אני לא מבין מה אתם מוצאים בו.
 

KORTAL

New member
לא לא לא

הוא פסיכודלי אומנותי יפה... אני בהחלט גאה בקליפ הזה
 
למעלה