המלצה על סרט

F a d i

New member
המלצה על סרט

בעקבות החידה מלפני כמה שבועות הלכתי לראות את הסרט "המסע לקית'ירה" סרט יפה,עצוב ונוגע ואחד הדברים ששמחו אותי וככה עשו לי חיוך על הפנים (חוץ כמובן מהסלנג היווני) היה המוזיקה הנהדרת והנפלאה של "אלני קאראינדרו"...איזו מרגשת! הילד הקטן בהתחלה ממלמל את הפסקול ב"לה לה לה" ובאמצע מופיע משומקום דאלאראס בקולו המרגש..והקטעים האינסטרומנטליים באמצע הסרט(במיוחד הפסנתר) ומה שעשה לי צמרמורת ממש זה דאלאראס,מופיע פתאום בשיר PAGOSE I TSIMINIERA (של מאנוס לואיזוס)..! ועכשיו אני מחפש (בקאזה) עוד שירים של "אלני קאראינדרו"..באמת מיוחדת! וזהו...בזכותכם השיר "מסע לקיתירה" כבר לא יהיה "עוד שיר"..אצלי יש לו משמעות מיוחדת..(הוא מתנגן אצלי כבר בפעם מי יודע כמה..אי אפשר להמאס מלחן נהדר כזה!) וכמובן בזכותכם למדתי משהו חדש...אז תודה לכם! יום טוב...
 

sysyv

New member
בסרט הזה קראינדרו בשיאה

מצטרף להמלצה של פאדי
לפחות מבחינתי המוסיקה שמלווה את 'מסע לקיתרה' נוגעת אצלי בנימים הכי עמוקים. מכל הפסקולים של אלני קראינדרו שנחשפתי אליהם זה האהוב עלי ביותר. הסרט (בבימויו של אנגלופולוס) מאד כבד איטי רב משמעות ומיסתורי. לכן הצלילים משתלבים בו באופן מושלם.
 

orna44

New member
הפסקול של הסרט "מגדל הדבורים"

אף הוא נהדר. זה אחד הדיסקים שקניתי עוד לפני שהתאהבתי במוזיקה היוונית, סתם כי אהבתי את נעימת הנושא.
 
למעלה