המלצה על סרט
בעקבות החידה מלפני כמה שבועות הלכתי לראות את הסרט "המסע לקית'ירה" סרט יפה,עצוב ונוגע ואחד הדברים ששמחו אותי וככה עשו לי חיוך על הפנים (חוץ כמובן מהסלנג היווני) היה המוזיקה הנהדרת והנפלאה של "אלני קאראינדרו"...איזו מרגשת! הילד הקטן בהתחלה ממלמל את הפסקול ב"לה לה לה" ובאמצע מופיע משומקום דאלאראס בקולו המרגש..והקטעים האינסטרומנטליים באמצע הסרט(במיוחד הפסנתר) ומה שעשה לי צמרמורת ממש זה דאלאראס,מופיע פתאום בשיר PAGOSE I TSIMINIERA (של מאנוס לואיזוס)..! ועכשיו אני מחפש (בקאזה) עוד שירים של "אלני קאראינדרו"..באמת מיוחדת! וזהו...בזכותכם השיר "מסע לקיתירה" כבר לא יהיה "עוד שיר"..אצלי יש לו משמעות מיוחדת..(הוא מתנגן אצלי כבר בפעם מי יודע כמה..אי אפשר להמאס מלחן נהדר כזה!) וכמובן בזכותכם למדתי משהו חדש...אז תודה לכם! יום טוב...
בעקבות החידה מלפני כמה שבועות הלכתי לראות את הסרט "המסע לקית'ירה" סרט יפה,עצוב ונוגע ואחד הדברים ששמחו אותי וככה עשו לי חיוך על הפנים (חוץ כמובן מהסלנג היווני) היה המוזיקה הנהדרת והנפלאה של "אלני קאראינדרו"...איזו מרגשת! הילד הקטן בהתחלה ממלמל את הפסקול ב"לה לה לה" ובאמצע מופיע משומקום דאלאראס בקולו המרגש..והקטעים האינסטרומנטליים באמצע הסרט(במיוחד הפסנתר) ומה שעשה לי צמרמורת ממש זה דאלאראס,מופיע פתאום בשיר PAGOSE I TSIMINIERA (של מאנוס לואיזוס)..! ועכשיו אני מחפש (בקאזה) עוד שירים של "אלני קאראינדרו"..באמת מיוחדת! וזהו...בזכותכם השיר "מסע לקיתירה" כבר לא יהיה "עוד שיר"..אצלי יש לו משמעות מיוחדת..(הוא מתנגן אצלי כבר בפעם מי יודע כמה..אי אפשר להמאס מלחן נהדר כזה!) וכמובן בזכותכם למדתי משהו חדש...אז תודה לכם! יום טוב...