המלצה על דיסק

עומר

שמעת שהסולנית עזבה את הלהקה???? אני אשים קישור על זה פה מתי שהוא ודיסק ענקקקקק הסולניד מדהימה והבנתי שהביאו מישו שיחליף אותה
 
מתוך האתר הרשמי שלהם

In the February 2001 the singer Federica ``Sister`` De Boni has left the Band cause personal problems. In the March 2001 the White Skull decided to replace Federica with a male voice. His name is Gustavo Gabarrò `` Gus ``, metal singer from Argentina, but he lives in Italy from around one decade. It immediately recorded a demo with new songs of the next LP, he has received the welcomed from the Management and from the Record Company. His debut was April 7th 2001 in Germany, excellently the reaction of the German fans… The Band continue to play the show in Italy and the reaction of the fans is excellente too.
 
עיתון נחמד

יש באמת הרבה דברים לא נכונים שהם כותבים אבל אין מה לעשות... זה מה שיש בארץ וחבל שלא מביאים את הגרסה האנגלית המקורית לכאן.
 
האנגלית?

קראת פעם את הגירסה האנגלית??? אני כן רוב הלהקות שמרואינות שם הם ניו מטאל או מרלין מנסון עדיף כבר לקרוא את מתכות כבדות - עיתון מחתרתי שמופץ בקריות ובחיפה , כתבות ענקיות להקות אמיתיות , המון מחשבה או לקרוא את העיתונים לגיטריסטים או מתופפים , הרבה יותר מעניין , וכשאני רוצה מידע מהימן באמת אני הולך לאתרים הרשמיים של הלהקות .
 
קראתי קראתי

אפילו הזמנתי עותק מאמזון שאני אמור כבר לקחת אותו מהמשרד דואר... וגם עותק של מתכות כבדות קראתי, רק אשאני לא יודע איך עושים מנוי...
 
מתכות כבדות .....

ככה , אני יודע שהוא מופץ בחנויות דיסקים , במיוחד בחנות דיסקים שבקריון(לא אומר את השם לא רוצה לעשות פרסומת ) ואני חושב שזה עיתון המטאל הכי טוב שיש , כל כך אינטיליגנטי , כל כך עמוק , זה יותר ממטאל , זה יותר מחשבה מטאלית , או מחשבה פילוסופית , משהו כזה , ולגבי מטאל האמר ישראל עבדתי שם , אני יודע מה שיטת העבודה , יודע מי עובד שם , יודע מי הכתבים , יודע איך עושים שם ביקורת , יודע את הקשרים עם רייבן מיוזיק , אבל דבר אחד טוב הם עושים, הם הצליחו לדחוף את מוסיקת המטאל בארץ, וזה חיובי.
 

Bodom-child

New member
הם נתנו הופעה מצויינת

בארץ לפני שנה בערך... רק חבל שלא היו הרבה אנשים
 

Bodom-child

New member
עדין...

טוב שיש כזה עיתון שנתן דחיפה מסויימת למטאל בארץ. למרות שברוב המקרים הוא משוחד ולא בדיוק אובייקטיבי.
 
למעלה