המלצה על דיסק חדש

  • פותח הנושא zeus.
  • פורסם בתאריך

zeus.

New member
המלצה על דיסק חדש

שלום לכולם לאחרונה הלכתי לחנות ותנחשו מה עשיתי......... לא לא קניתי קופסת גפרורים שיש בא עלים לא לא עשיתי את זה הלכתי בקוונה לקנות דיסק הלכתי בראש פתוח לכל האמנים ואחרי סלקציה טובה יפה ומחושבת כמובן החלטתי ללכת על דיסק בצבע כחול תכלת כזה שכתוב על הכריכה שלו misse ....so addictive בקיצור זה היה הדיסק של Missy elliot חברים וחברות תקשיבו לי(אם אתם רוצים) לכו לקנות את הדיסק חבל על הזמן דיסק מצוין ריבה ואגוזן פשוט סופר דופר אריה שומר יש אפילו שיר ענק שקיוויתי שיהיה על הדיסק והוא היה שיר בונוס רימיקס של השיר one minute man שבוא שר במקום לודקריס שאני דרך אגב לא ממש אוהב אז במקומו היה את JAY Z הג´יגה איש שיר פצייץ חבל על הזמן עושה את הדיסק יותר טוב אפילו ממה שהוא הקיצר לכו לקנות דיסק ענק
 

TeeAnTee

New member
בהחלט

דיסק מצויין ומיוחד, אבל הוא לא חדש, תמליץ על דיסקים שיצאו השבוע.
 

BIGO-G

New member
לא דיסק חדש אבל דיסק מדהים

עשוי בכל כך הרבה השקעה ובשם האהבה למוזיקה שם, הדיסק לא יורד מהרמה הגבוהה שהציב הסינגל הראשון(גט יור פריק און) ובכל הדיסק ניתן למצוא היפ הופ וסול מצויינים(2 הידן טראק´ס ממש מגניבים), אני ממליץ עליו בחום, אחד הדיסקים הטובים של השנה, ויש בו גם הרבה שיתופי פעולה עם אומנים טובים אחרים(טימבלנד, באסטה,ג´י זי ועוד). אומנם לא דיסק חדש אתה שקורא לעצמך זאוס אבל עדיין חובה בכל בית של אוהב היפ הופ. ביגו
 
למעלה