המלצה על דיסק חדש
שלום לכולם לאחרונה הלכתי לחנות ותנחשו מה עשיתי......... לא לא קניתי קופסת גפרורים שיש בא עלים לא לא עשיתי את זה הלכתי בקוונה לקנות דיסק הלכתי בראש פתוח לכל האמנים ואחרי סלקציה טובה יפה ומחושבת כמובן החלטתי ללכת על דיסק בצבע כחול תכלת כזה שכתוב על הכריכה שלו misse ....so addictive בקיצור זה היה הדיסק של Missy elliot חברים וחברות תקשיבו לי(אם אתם רוצים) לכו לקנות את הדיסק חבל על הזמן דיסק מצוין ריבה ואגוזן פשוט סופר דופר אריה שומר יש אפילו שיר ענק שקיוויתי שיהיה על הדיסק והוא היה שיר בונוס רימיקס של השיר one minute man שבוא שר במקום לודקריס שאני דרך אגב לא ממש אוהב אז במקומו היה את JAY Z הג´יגה איש שיר פצייץ חבל על הזמן עושה את הדיסק יותר טוב אפילו ממה שהוא הקיצר לכו לקנות דיסק ענק
שלום לכולם לאחרונה הלכתי לחנות ותנחשו מה עשיתי......... לא לא קניתי קופסת גפרורים שיש בא עלים לא לא עשיתי את זה הלכתי בקוונה לקנות דיסק הלכתי בראש פתוח לכל האמנים ואחרי סלקציה טובה יפה ומחושבת כמובן החלטתי ללכת על דיסק בצבע כחול תכלת כזה שכתוב על הכריכה שלו misse ....so addictive בקיצור זה היה הדיסק של Missy elliot חברים וחברות תקשיבו לי(אם אתם רוצים) לכו לקנות את הדיסק חבל על הזמן דיסק מצוין ריבה ואגוזן פשוט סופר דופר אריה שומר יש אפילו שיר ענק שקיוויתי שיהיה על הדיסק והוא היה שיר בונוס רימיקס של השיר one minute man שבוא שר במקום לודקריס שאני דרך אגב לא ממש אוהב אז במקומו היה את JAY Z הג´יגה איש שיר פצייץ חבל על הזמן עושה את הדיסק יותר טוב אפילו ממה שהוא הקיצר לכו לקנות דיסק ענק