המלצה על אוזניות

יובליק

New member
יש לך העדפות עוצמה נמוכות משלי

יש לי איבוד של 85 ואוזניות רגילות כולל אלה שנכנסות לתוך האוזן כמו החדשים שקנית לא מספיקות לי, אבל לך יש איבוד של 90-95 ואת אומרת ש-31 זה אפילו גבוה בשבילך. בשבילך זה נשמע ממש חזק אבל בשבילי ממש חלש וזה לא מפליא, קלינאי תקשורת תמיד אומרים לחי שאני מגביר חזק מידי וזה יכול לגרום לבעיות בשמיעה, אין מה מה לעשות ככה נוח לי ואני מסתדר עם זה כבר 9 שנים, כבר 9 שנים שאין שינוי ברמת הירידה שלי.
 
לא אמרתי שזה גבוה בשבילי

אמרתי שזה חזק ושאני מנמיכה את זה. עם אוזניות רגילות אני שומעתח חלש. עם האוזניות האלה אני שומעת טוב. זהו. מה קשה להבין פה??? שוב, למה אתה מדבר כאילו כבר ניסית את האוזניות שהבאתי כאן?????
 

יובליק

New member
כי כבר ניסיתי משהו דומה

וניסיתי אפילו אוזניות מיוחדות ואיכותיות בעלות התנגדות נמוכה שנתנו עוצמה קצת יותר חזקה אבל זה עדיין לא הספיק לי, ניסיתי אפילו לקרב את האוזן לרמקול של קולנוע ביתי ועדיין שמעתי חלש ולא מפורט. ניסיתי אפילו את אחד הנגנים הזבלים האלה שנתנו עוצמה עד 31 ואפילו עם מכשיר שמיעה במצב T לא שמעתי מספיק חזק (נגנים יותר רציניים נותנים עוצמה גבוהה יותר ומאוד מספקת).
 

אמיר335

New member
לא כואבות לך האזניים?

לי יש גם MP3 ניסיתי את כל סוגי האזניות אבל אני שם לב שאחרי האזנה של חצי שעה בערך האוזן מבפנים מתחילה לכאוב. כאב פנימי מתוך האוזן - אני לא שם עוצמה חזקה. במיוחד בכושר בריצה שכולי מזיע ויש עלי אזניות אחרי כמה זמן זה כאבי תופת אז לצערי ויתרתי על זה. אגב אותו כאב יש לי כאשר אני מדבר יותר מ20 דקות בסלולארי. בטלפון הרגיל אין בעייה. יש אולי פיתרון?
 

nickey

New member
האם אתה משתמש במכשירי

שמיעה רגילים או באוזניות חכמות קטנות שהכל מורכב בתוכן? אני יכולה להגיד על עצמי שהתרגלתי למכשירים רגילים, וכאשר אני מרכיבה עליי אוזניות רגילות, האלה הגדולות החובקות את כל האוזן, לא סבלתי כל כך, אמנם האוזניות האלה גרמו לצפצופים
 

אמיר335

New member
תאמיני לי שכבר אין לי

מושג מה קורה אם האזניים שלי
. יש לי מכשירים רגילים. אבל אם אני שם MP3 אז אני יכול לשמוע בלי מכשירים כנ"ל לגבי טלפון. הבעייה היא שאם אני שומע מוזיקה (גם אם לא בעוצמה חזקה) במשך 20 דקות או מדבר בנייד במשך 20 דקות האוזן ממש כואבת מבפנים. טלפון רגיל אני יכול לדבר שעות. שאלתי כמה רופאים. והם לא ממש מבינים על מה אני מדבר. חשבתי אולי תבוא הישועה מהפורום
 

אמיר335

New member
מה שנקרא פחות אבל עוד כואב ../images/Emo13.gif

אם האזניה כואב אבל פחות
. לפי כל המחקרים לא בריא לדבר בסלולארי יותר מידי אז לפחות כאבי האזניים מצילים אותי מנזקי הסלולארי.
 

moran f

New member
איזה מחקרים?

הקרינה שהפלאפון פולט היא קרינה לא מייננת. לכן אין הגיון רפואי בכל סיפורי הסרטן, וגם אין מחקרים ראויים שמראים שהסלולרי גורם לנזק. בכל מקרה, יכול להיות שהאזניות פשוט לא מתאימות בצורתן לאוזן שלך ומכאן הכאב. אפשר לנסות אשניות אחרות.
 

אמיר335

New member
כואב גם שאני מדברבלי אזנייה

כבר התייאשתי האמת אני משתדל לדבר או בטלפון רגיל או SMS. מפתיע מה שאת אומרת לגבי זה שאין נזק משימוש בסלולארי. כל שני וחמישי יש מחקרים שאומרים שכן יש נזק. אבל אם את אומרת אז לא אתווכח
אז שתי שאלות אחרות באותו נושא אם אפשר
: 1.באופן עצם הדיבור בסלולארי האוזן מאד מתחממת. האם זה כן גורם נזק לאוזן בלי קשר לקרינה. 2.אחת ולתמיד האם אנטנות של רשתות סלולריות לייד בית מגורים זה מסוכן או לא?
 

moran f

New member
אם יש מחקרים, אני אשמח לראות

בינתיים לא ראיתי מחקר *טוב* שטוען שטלפונים סלולריים מסרטנים (המקסימום שיש זה מחקרים אפידמיולוגיים שלא יכולים להוכיח קשר סיבתי). שים לב שלא דיברתי על נזק - ידוע שהטלפון הסלולרי כן גורם לחימום, למיטב ידיעתי לא ידוע על נזק שזה גורם. יכול להיות שיגלו משהו בעתיד (וכמובן, יכול להיות שגילו משהו ולא שמעתי על זה, אני לא מחפשת מחקרים בנושא טלפונים סלולריים כל הזמן). בקשר לאנטנות - לא יודעת. בהנחה שנפלטת מהם אותה קרינה שנפלטת מטלפונים סלולריים, זו עדיין קרינה לא מייננת, כך ששוב אין הגיון רפואי בהנחה שהן מסרטנות - ואם ימצאו במחקר טוב שיש קשר *סיבתי* בין קרינה מטלפונים/אנטנות לסרטן יצטרכו להסביר אותו. נזק אחר - שוב, לא יודעת. צריך מחקר רציני שנעשה כמו שצריך. לי אישית לא ידוע על כזה. (ודיסקליימר חוזר רק ליתר בטחון - כל מה שנאמר כאן הוא מה שידוע לי. אני לא מתעדכנת במחקרים בנושא באופן שוטף כך שיכול להיות שיש דברים שעוד לא שמעתי עליהם. אם מישהו מכיר מחקרים רציניים בנושא אני אשמח לקרוא).
 

אמיר335

New member
את מי לא שאלתי ../images/Emo13.gif

העניין הוא שאולי אני צריך ללכת לרופא פרטי הרופאים של קופח נותנים לך משחה כדורים יאללה תמרח תבלע ותעוף לנו מהפנים
יש לך קלינאית תקשורת שאת יכולה להמליץ עליה ?
 
לא ממש לא כואב לי

כמו שאמרתי, 8 שעות האזנה רצופה בעבודה... והזמן עף ככה דרך אגב כנראה שיש לך רגישות באוזן, או שהאוזניים שלך לא רגילות לשמוע צלילים כל כך קרוב כאבי תופת? נשמע לא הגיוני... במקומך, אם זה באמת היה חשוב לי הייתי נוסעת לקלינאית תקשורת או רופא אף אוזן גרון ובודקת למה זה קורה!
 

צלף

New member
ל - MP3 יש הגברת קול בעוצמה גבוהה

וחוששים שעוד 10 שנים יהיו יותר כבדי שמיעה עקהב התחרשות- בגלל חשיפה מוזגמת לנגינה בעוצמות גבוהות לזמן ארוך ב- MP3, במקרה שלך נופו את זכית, יש לך נגן שהוא גם מגבר מצידו. הולכת קול דרך עצמות לא יכולה להסביר את השמיעה במקרה חרשות, אי אפשר להשתמש בהולכה הזאת לירידות שמיעה חמורות או עמוקות (מתחת ל- 70 DB) כי בהגברה כזאת העצמות בגוף רוטטות...
 
הנגן שלי פשוט

עלה 200 שקל אין בו שום מגבר... וזה ידוע שהשמיעה נפגעת עקב חשיפה לצלילים גבוהים... בגלל זה לא בריא לבלות במועדונים ובטח השמיעה שלי נפגעת בגלל השמיעה בMP3 בעוצמה הכי גבוהה עם אוזניות שנכנסות לתעלה אבל לא אכפת לי אני נהנית עכשיו גם ככה אני מתחרשת ועוד כמה שנים אני אאבד את השמיעה לגמרי אז למה לא להינות ממה שיש
 
למעלה