המלצה על אוזניות

moran f

New member
מעפן זו פונקציה של מחיר?

אני מגדירה דברים במעפנים כשהם לא עושים את מה שהם צריכים לעשות. נראה שהנגן שלך עובד מצויין, עושה את כל מה שאת צריכה ממנו... מה מעפן פה?
 

moran f

New member
זו לא הסיבה

הולכת עצם לא תעזור לירידה של 70dB כי ירידה כזו היא לפחות בחלקה ממקור עצבי (או עצבית טהורה און משולבת) - ירידה הולכתית יכולה להסביר עד בערך 40dB בלבד. כמו שכבר אמרתי, הולכת עצם לא תעזור למי שיש לו בעיה עצבית.
 

beraleshabi

New member
האמת...אני מחפשת המלצה לנגן חזק

יש לי נגן פשוט כזה (שמגיע ל-31 במקס' ווליום, מה שזה אומר...). לצערי הנגן הזה לא מספיק לי מבחינת עוצמה. אני מחפשת נגן (אפילו יותר יקר, בשביל מה יש ימי הולדת?? :)) שמגיע לעוצמות גבוהות. מה היתרון באוזניות שמגיעות עד 116 ד"ב, אם הנגן לא מגרד את ה80-90?? הצעות??? תודה מראש!!!!
 
אהלן ../images/Emo13.gif

קודם כול אני ממליצה לך לנסות את האוזניות שהבאתי כאן. אם יש לך ירידה בשמיעה את תופתעי מהשיפור בעוצמה שאת שומעת כי האוזניות לא רק מוליכות את הצלילים ישירות לתוך האוזן הן גם יותר חזקות מאוזניות רגילות. אם את רוצה נגן טוב, לכי על אייפוד או איי ריבר (אני מצדדת יותר באייריבר), יש להם יותר נפח ואיכות שמע הרבה יותר גבוהה... אני מסתפקת בנגן פשוט שעלה 200 שקל והוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך אגב, הסיבה שכל הנגנים לא מסוגלים להגיע לעוצמות חזקות יותר היא ששמיעה בעוצמה גבוהה עלולה לגרום נזק לאוזניים ולכן יש הגבלה על העוצמה. הסוד הוא באוזניות ואני יודעת מה שאני מדברת לקח לי המון זמן לצוא נגן שאני ישמע בו ואוזניות ובסוף הבנתי שהכול אותו דבר!
 
למעלה