המלצה לקליפ וידאו.

ƒire

New member
המלצה לקליפ וידאו.

ההופעה החיה של DEPECHE MODE מבצעים ENJOY THE SILENCE. חוץ מהצילום הנהדר,סאונד מצויין והשתתפות מדהימה של הקהל יש גם סולו גיטרה מצויים של מרטין גור (זה עם הליפה ששר הרבה שירים שקטים). אורך הקטע הוא 6:44 וגודל הקובץ הוא 67מגה-בייט. תהנו!!!!!
 

ƒire

New member
תודה!!!!

אחלה קטע, מדהים !!!!
 

sysQo

New member
על מי אתה לא מת? ../images/Emo163.gif

על FIRE או על דפש מוד?
 

ƒire

New member
אני לא יודע מה יותר גרוע.

ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire ƒire Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode Depeche Mode מעצבן אותך ?
 

tora23

New member
כל מי שאוהב את דפש חייב להיות

בסדר, ולכן fire יקירי, יש לך את תמיכתי המלאה!!! חזק ואמץ
 

1785

New member
ואני ממליץ על הקליפ של dire straits

brothers in arms שהוא שיר ענק עם קליפ ענק. דרך אגב מישהו מכיר אתר lyrics טוב?
 

tora23

New member
כן... יו! איזה מרגש שמזהים אותי!

אבל אני לא טורה הקבועה שם, אני יחסית חדשה.
 

ƒire

New member
../images/Emo4.gif

את אותה טורה מפורום שנות ה-80? סתם לא משנה
מה עם ONE CARESS ? היא עדיין שם ? וואו! לא ביקרתי בפורום הזה שנים (נו טוב רק שנה).
 

tora23

New member
סיסקו הייתי מעוניינת שתבדיל ביני

- tora23 - לבין טורה השניה מפורום שנות השמונים. זו היתה גם מטרת ההודעה הקודמת שלי לfire.
 

sysQo

New member
אני די יודע להבדיל בין אנשים ../images/Emo163.gif

בגלל זה נתתי לינק להודעה של ט ו ר ה כיוון שאת טענת שלא ראית אותה לפחות שבוע. אז אולי בגלל שלפחות שבוע לא נכנסת לפורום אייטיז כי היא נמצאת שם די הרבה. את טורה "ט ו ר ה" אני מכיר בכלל מפורום דפש מוד לא מפה
אבל נעים להכיר עוד TORA
 

tora23

New member
תמיד נעים!

טוב נו אני לא כל היום בפורום אז אולי היום בבוקר בדיוק פיספסתי אותה... sorry for being rude
 

sysQo

New member
הטעו אותי בסוף ../images/Emo163.gif

אמרו לי שהשיר המקורי הוא של סטטוס קוו אבל בעצם פרונט242 סימפלו את זה בדיסק שלהם ולא היה לזה מקור
 

sysQo

New member
לא רק שמזהים אותך אלא ../images/Emo163.gif

זה אחד השירים האהובים עלי מהדיסק הכי אהוב עלי
לי קוראים Ice_machinE בפורום אחר
אני חולה על SPEAK & SPELL. ד"א ט ו ר ה היא ה-טורה הקבועה מפורום אייטיז והיא אותה טורה מפורום depechemode.co.il
 
למעלה