המלצה לקליפ וידאו.
ההופעה החיה של DEPECHE MODE מבצעים ENJOY THE SILENCE. חוץ מהצילום הנהדר,סאונד מצויין והשתתפות מדהימה של הקהל יש גם סולו גיטרה מצויים של מרטין גור (זה עם הליפה ששר הרבה שירים שקטים). אורך הקטע הוא 6:44 וגודל הקובץ הוא 67מגה-בייט. תהנו!!!!!