המלצה:
אם אני זוכר טוב, הקימקו מגיע עם צמיגי Maxxis, כמו הראנר. אני החלפתי לצמיג אחורי דאנלופ D-207 ובגלל שלא היה צמיג קדמי מאותו דגם התקנתי מישלין פיילוט ספורט מקדימה. שני הצמיגים עושים עבודה מצויינת, אחרי כמה חודשים איתם אני חושב שהדאנלופ (האחורי) קצת יותר דביק מהמישלין (קדמי), במיוחד תחת רכיבה אגרסיבית במיוחד. מה שכן, לדאנלופ לוקח קצת יותר זמן להתחמם, לעומת המישלין שמגיע מהר יותר לטמפ' עבודה (ומרגישים את זה יופי.... החלקות זנב מטריפות כשהאחורי קר). אני קניתי והרכבתי את שלי בסטאר סייקל. בהנחה שהצמיגים שלך באותה מידה, הנה המחירים: (כולל מע"מ והרכבה) אחורי - דאנלופ - 470 ש"ח. קדמי - מישלין פיילוט ספורט - 450 ש"ח. בהצלחה.