המלצה לניהול

הדרומית

New member
המלצה לניהול

בתור היכרות אישית עם המשתמשת "רעות המדליקה" אני יודעת שהיא מתעסקת ומבינה בכל הקשור ונוגע לאיפור וציור גוף ואין מתאימה ממנה לנהל את הפורום הנ"ל. אני ממליצה עלייה בחום!
 
גם אני ממליצה על רעות

בשמחה רבה:) בהצלחה לך, אני מקוה שאכן תקבלי את ניהול הפורום. מנסיון המלצות גם אם הם של מנהל הפורום לא ממש מתקבלות ברצינות ע"י הנהלת הפורומים, לכן אני מקוה שיבחרו בך על פי קריאת התגובות הרציניות שלך. בהצלחה. אני אכנס מידי פעם לפטפט איתכם ואשמח לבוא למפגש ולתת עיצות והדגמות אם תחליטו על כך. בהצלחה לך רעות!
 
וווווואווווו נחמד לראותך כאן...

מה קרה שלא שמענו ממך כל כך הרבה זמן???? ותודה רבה רבה רבה לך!
רעות
 
כן כן גם אני ממליצה על רעות למרות

שאני לא רושמת בפורום הזה אבל רעווות מאוד מבינה בתחום אני מכירה אותה באופן אישי...ויש לה הרבה ניסיון
ודרך אגגגגגגגגגב בזזכותה אני מצטרפת לפוווווורום אז קבלו אותי: אני מורןןן ואני בת 16 מחיפה
מקוווווה להשתלב! ומקווה שרעות תבחר לתפקיד
 

kiticat

New member
אתם יודעים מה יקרה בסוף?

כל הבנות של הפורום יהיו פה....... היי מורנוש
 

st1

New member
גם אני מצדיעה האצבעות

מחכה לך רעות, הבנתי מנטע שזה בתהליך למנות אוצך. ובקשר לאודם שני- מה קרה לה? באה ובורחת.
 
למעלה