המלצה לנטבוק, מחיר עד 2500-3000

adam777

New member
המלצה לנטבוק, מחיר עד 2500-3000

שלום לכולם, כתוצאה מצירוף מקרים לא סביר במיוחד, נוצר מצב שאני כנראה הולך להישאר נטול מחשב באופן מיידי למשך כמה חודשים. מכיוון שיש לי כוונה כללית לרכוש מחשב נייד נורמלי בעוד כמה חודשים (אין לי צורך כרגע), אני מחפש פתרון שישמש אותי בכמה חודשים הקרובים. השימושים שלי לזמן הקרוב הם קלילים ביותר (השימוש הכבד ביותר הוא צפייה בוידאו, לא HD), לכן נראה לי שנטבוק יכול לספק אותי. הדרישות העיקריות הן מסך של לפחות 10" ואפשרות להגדיל זכרון ל-2 ג'יגה. מבדיקות שעשיתי האופציות שהכי מוצאות חן בעיני כרגע הן Asus 1000HE HP 2140 Samsung N110 נראה לי שאת הסמסונג קשה להשיג בארץ בכלל ובמחיר סביר בפרט, ככה שאני לא בטוח עד כמה הוא רלוונטי. הAsus זמין ובתקציב ונראה מומלץ מאוד. הHP מאוד מצא חן בעיני ורציתי לדעת אם מישהו יודע אם ניתן להשיג בארץ את הדגם עם הרזולוציה הגבוהה. כל הערה והארה על 3 הדגמים לעיל או על כל משהו אחר שעשוי להתאים, יתקבלו בברכה. חוץ מזה, כמה לדעתכם שווה אולי לחכות עם העניין ולחכות לנטבוקים מבוססי ION של NVIDIA שאמורים להגיע מתישהו בתחילת יולי. תודה ושבת שלום, אדם.
 

amni

New member
האולטרא ניידים מיועדים רק לגלישה

באינטרנט ועיבוד תמלילים קל. לכן לא בטוח שהם ינגנו וידאו באיכות גבוהה. המעבד המרכזי שלהם הוא בעל ביצועים דומים לפנטיום 3 במהירות 700MHZ או קצת יותר, זה לפי מבחן ביצועים שקראתי באיזשהו מקום. מאידך, אני ראיתי סרטי דיוידי וסרטי DIVX באיכות בינונית על פנטיום 2 במהירות 333MHZ לכן לא שולל את האפשרות שניתן לראות וידאו באיכות לא גבוהה. לא יודע אם מישהו כאן התנסה בצפיית וידאו על האולטרא-ניידים, אם זה חשוב לך תברר בפורומים אחרים (כאילו שיש בהם משתמשי גאדג'טים לרבות פורום ניידים או משהו דומה ב- HWZONE ).
 

bolodolo

New member
לכל השימושים שלך נוטבוק הוא מצויין

אני משתמש ב 1000HA כמחשב העיקרי והיחיד שלי מזה 3 חודשים, והוא משרת אותי נאמנה בכל משימה שאני זורק עליו, כולל תכנות קל בג'אווה וסרטים באיכות בינונית, כמו שאמרת, באמת הגדלתי לו את הזכרון ל 2 ג'יגה (ממש שלשום:) והוא מתפקד נהדר. במקומך הייתי הולך על ה 1000HE, בגלל הזמן סוללה המצויין שלו, אני עכשיו הזמנתי לשלי סוללה של 12 תאים מחו"ל בגלל ש - 5 שעות זה נהדר, אבל אני צריך יותר, ה 1000HE מגיע עם סוללה שמספיקה לכ 8 שעות. אני לא יודע מאיפה הנתון שאיון של אנבידה מגיעים, אני עוקב אחרי השוק הזה דיי מקרוב ועוד לא נתקלתי בפרסום על נטבוק על הארכיטקטורה הזאת, מה גם שיקח להם כחודשיים/ שלושה להגיע לארץ מרגע ששוחררו בחו"ל.
 

adam777

New member
צודק

באמת לא לקחתי בחשבון את העניין של הזמן הנוסף עד שהעניינים מתחילים לטפטף ארצה. בקיצור, אין הרבה טעם בלחכות, אז תודה על ההמלצה. יש למישהו תובנות נוספות?
 
למעלה