המלצה למסקרה
שלום לכולן, אני קוראת סמויה ומאוד נהנית מהטיפים שלכן..
מעוניינת להתייעץ:
יש לי ריסים מאוד מלאות ומאוד מאוד ארוכות. אני מחפשת מסקרה שכן תדגיש ואולי טיפה תעגל אבל בשום אופן לא תאריך, האורך שלהן בהחלט מספיק לי.
איכשהו כל מסקרה שאני מנסה או יוצרת לי גושים, או מאריכה את הריסים יותר מדי שזה כבר נראה ריסים מלאכותיים, או נמרחת לי בחלק העליון של גלגל העין. לאחרונה קניתי את dazzle lash של MAC והיא אכן מאוד טבעית אבל גם איתה אני לא מצליחה להסתדר, היא יוצרת לי גושים שאני לא מצליחה להשתלט עליהם ונאלצת כל פעם להוריד אותה ולהתחיל שוב.
הלוואי שיש לכן המלצות!
תודה
שלום לכולן, אני קוראת סמויה ומאוד נהנית מהטיפים שלכן..
מעוניינת להתייעץ:
יש לי ריסים מאוד מלאות ומאוד מאוד ארוכות. אני מחפשת מסקרה שכן תדגיש ואולי טיפה תעגל אבל בשום אופן לא תאריך, האורך שלהן בהחלט מספיק לי.
איכשהו כל מסקרה שאני מנסה או יוצרת לי גושים, או מאריכה את הריסים יותר מדי שזה כבר נראה ריסים מלאכותיים, או נמרחת לי בחלק העליון של גלגל העין. לאחרונה קניתי את dazzle lash של MAC והיא אכן מאוד טבעית אבל גם איתה אני לא מצליחה להסתדר, היא יוצרת לי גושים שאני לא מצליחה להשתלט עליהם ונאלצת כל פעם להוריד אותה ולהתחיל שוב.
הלוואי שיש לכן המלצות!
תודה