המלצה למסקרה

shemeshit

New member
המלצה למסקרה

שלום לכולן, אני קוראת סמויה ומאוד נהנית מהטיפים שלכן..
מעוניינת להתייעץ:
יש לי ריסים מאוד מלאות ומאוד מאוד ארוכות. אני מחפשת מסקרה שכן תדגיש ואולי טיפה תעגל אבל בשום אופן לא תאריך, האורך שלהן בהחלט מספיק לי.
איכשהו כל מסקרה שאני מנסה או יוצרת לי גושים, או מאריכה את הריסים יותר מדי שזה כבר נראה ריסים מלאכותיים, או נמרחת לי בחלק העליון של גלגל העין. לאחרונה קניתי את dazzle lash של MAC והיא אכן מאוד טבעית אבל גם איתה אני לא מצליחה להסתדר, היא יוצרת לי גושים שאני לא מצליחה להשתלט עליהם ונאלצת כל פעם להוריד אותה ולהתחיל שוב.
הלוואי שיש לכן המלצות!
תודה
 

Danitslove

New member
מסקרה

קודם כול..אני מקנאה בריסים שלך :)
ואם הייתי יכולה להמליץ על מסקרה שלא עושה גושים או נמרחת, זו המסקרה של גורגיו ארמני eyes to kill, אני קצת באובססיה עליה
היא מעולה...בעיקר מפרידה ומעגלת
 
המסקרה Lush Lash

של Silk Naturals.
בשכבה אחת היא מפרידה ונותנת צבע. והיא גם לא יקרה.
 

bloody shoes

New member
לפי דעתי ההיי אימפקט של קליניק תתאים בול

ויש עוד כמה דברים שאפשר לעשות בשביל לרכך את האפקט-
לקחת אותה בחום - היא לא באמת חומה מאוד אלא פחות שחורה מהרגיל וזה נותן אפקט יומיומי יותר.
וכמובן שגם לדרך שבה את מניחה אותה יש חשיבות -
להוריד כמה שיותר חומר או אפילו להשתמש במברשת חיצונית נקיה כי לרוב כמה שלא משתדלים להוריד חומר עדיין נשאר הרבה
 
למעלה