המלצה חמה!!../images/Emo124.gif
לכו לראות (הירושלמים, מי שיכול) את הסרט "עבדי השם" שיוקרן בסינמטק 1 ביום חמישי בתשע בערב. הסרט מספר על ילדת בת מצווה שמגלה את "עול מלכות שמים". מעולה ומומלץ בחום במיוחד לדתיים שלעבר. הסרט זכה בפרט התסריט בפסטיבל הקולנוע האחרון.