המלצה חמה!!

ברוריה2

New member
המלצה חמה!!../images/Emo124.gif

לכו לראות (הירושלמים, מי שיכול) את הסרט "עבדי השם" שיוקרן בסינמטק 1 ביום חמישי בתשע בערב. הסרט מספר על ילדת בת מצווה שמגלה את "עול מלכות שמים". מעולה ומומלץ בחום במיוחד לדתיים שלעבר. הסרט זכה בפרט התסריט בפסטיבל הקולנוע האחרון.
 

ברוריה2

New member
שיט. אבל אבל כבר יש לי רעיון אחר-

אני אולי אצליח להשיג את הסרט ונעשה לנו הקרנה פרטית. כשראינו את זה בפסטיבל היה לפחות חצי אולם של דתיים/יוצאים ומה שבניהם. כל השאר היו חילונים. כשנגמר הסרט נשארנו הדוסים יושבים מאובנים..
 
למעלה