המלצה חמה על צפון אברקסס

rain7

New member
המלצה חמה על צפון אברקסס

אני לא מחובבי אייל שני כדמות, ולקח לי די הרבה זמן להסכים ללכת למזנון מה שהתברר כרעיון ממש מוצלח. המינונים שם מושלמים והצירופים של המרכיבים גאוניים בעיני. הפעם ניסינו את צפון אברקסס, או אברקסס צפון, אנערף ;) בסכום זעום של 166 ש"ח אכלנו פיצה קטנה- פוקצ'ה עם קרם פרש פלפל שחור ופלפל חריף ומיץ עגבניות (עגבנייה שנסחטת מעל) וכרובית שהיתה כל כך טעימה שאכלנו אפילו את העלים שמסביב... גולת הכותרת- מנת ה"חלקי פנים" שזה בעצם בשר בבישול ארוך, חלקים שונים ביניהם שפונדרה שאני מאוד אוהבת, זה מבושל עם ירקות שורש ומוגש על פוקצ'ה רכה עם טחינה ושוב פלפל חריף מפוזר. מעל כל זה, סלט ירוק שהורכב ממלפפונים קצוצים דק דק, בצל ירוק ומלא לימון ( קצוץ עם קליפה) מה שעשה את המנה מושלמת. הבנתי שזה אילתור של אותו יום, מקווה שימשיכו להגיש את זה ככה! לקינוח לקחנו את ההמלצה של הברמן, בננות בריבת חלב עם קצפת ופירורי עוגיה. נשמע בנאלי אבל מצויין! בהחלט נקח את אותו קינוח גם בפעם הבאה.
קצת הפריע לי שאין תפריט בשומקום באינטרנט, אבל הבנתי שהתחליף משתנה פעמיים ביום וזה בלתי אפשרי להעלות תפריט חדש בכל כמה שעות... מה שאומר שאנחנו נחזור לנסות מנות חדשות ממש בקרוב.
בקיצור, מומלץ!!!
 
תודה על הדיווח...

גם אני לא מחובבי אייל שני אבל שמעתי הרבה דיווחים טובים על המקום...
רובם היללו את הכרובית...


אולי אלך לבדוק את המקום עם הבן זוג בחופשת הסימסטר..
תןדה!
 
לצמחוניים זה מקום חובה

לפחות פעם אחת. גם השעועית יריחו, בנוסף למנות שהוזכרו כאן (כרובית ופוקצה), טובה ממש.
 
על השעועית עוד לא שמעתי...

מדובר בשעועית ירוקה או על הקטניה?
אשמח אם תוכל לפרט מעט על המנה.
&nbsp
תודה על ההמלצה
 
שעועית ירוקה

היא מופיעה בביקורת של ״דורון מבקר במסעדות״ על צפון אברקסס (לא יודע אם מותר לתת קישורים לביקורות חיצוניות). הוא לא התלהב אבל בעיני היא הייתה מוצלחת. בסה״כ הסגנון של אייל שני - מעט חומרי גלם, בסיסית וטעימה.
&nbsp
 

bruno01

New member
גם אני מאוד אוהב את האוכל של שני, אבל בפעם האחרונה שלי

בצפון אברקסס, הרגשי לי שהמחירים יצאו מכלל שליטה, והכל היה יקר מאוד ומדי.

לי זכורים מחירים של 110 שקלים לכריך בשר שהיה טעים מאוד, אבל עדיין כריך, ו-140 שקלים למנת דג לא גדולה שגם לא כללה שום פחמימה, אבל 166 לארוחה שהשביעה שניים כולל קינוח זה באמת הישג ראוי.

מעניין אם משהו השתנה או שאולי ביצעתם בחירות מאד ספציפיות בתפריט?

בכל מקרה תודה על הדיווח, טוב לשמוע שנהנתם.
 
למעלה