המלצה חמה לבעלי THINHPAD.
לא יודע אם בחברות אחרות גם אפשרי... אבל משהו טוב אפילו מעולה שיש בתוכנת הTHINKVANTEG. לאחר שמסדרים את המחשב לעבודה... מתקינים אופיס ושות עושים עדקוני מערכת וכו' וכו'.. ההמלצה שלי להיכנס לתוכנת הTHINKVANTEG וליצור גיבוי מלא על DVD {לי זה לקח 2 מדיות DVD}. היתרון בכך הוא שבמקרה וצריך לאחזר/לפרמט עושים זאת מהDVD וישר אפשר לחזור לעבודה ללא צורך להתקין מחדש את האופיס ושות.. עוד יתרון לגיבוי הזה מסמכים קבועים כמו אם מכינים מראש TEMPLETS לאופיס לא צריך ליצור אותם מחדש הם אוחזרו... כך לדוגמה אם לא מצליחים לפטור בעיות איכסדוס לדוגמה אפשרות האיחזור פשוטה בהרבה לא צריך לחשוש איפה הCD דרייברים ואיפה הCD של התוכנות הריי כולן כבר מצויות בגיבוי/אימיג' שכל מעוד לתיפעול אגב.
לא יודע אם בחברות אחרות גם אפשרי... אבל משהו טוב אפילו מעולה שיש בתוכנת הTHINKVANTEG. לאחר שמסדרים את המחשב לעבודה... מתקינים אופיס ושות עושים עדקוני מערכת וכו' וכו'.. ההמלצה שלי להיכנס לתוכנת הTHINKVANTEG וליצור גיבוי מלא על DVD {לי זה לקח 2 מדיות DVD}. היתרון בכך הוא שבמקרה וצריך לאחזר/לפרמט עושים זאת מהDVD וישר אפשר לחזור לעבודה ללא צורך להתקין מחדש את האופיס ושות.. עוד יתרון לגיבוי הזה מסמכים קבועים כמו אם מכינים מראש TEMPLETS לאופיס לא צריך ליצור אותם מחדש הם אוחזרו... כך לדוגמה אם לא מצליחים לפטור בעיות איכסדוס לדוגמה אפשרות האיחזור פשוטה בהרבה לא צריך לחשוש איפה הCD דרייברים ואיפה הCD של התוכנות הריי כולן כבר מצויות בגיבוי/אימיג' שכל מעוד לתיפעול אגב.