המכללה באריאל

המכללה באריאל

תגידו....מה אתם חושבים על המכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל..? היא נחשבת? אני בעקרון מדבר שם על תחומי ההנדסה...מכוטרוניקה...אלקטרוניקה.. מישהו למד שם? מכיר? יש תגובה בנושא?
 
חח איזה לא קשור אתה

ממ שמעתי שהיא טובה. המון חברים של אמא לומדים שם ואבא שלי לומד בה. אבל עזוב אותך מכללה. לך לאוניברסיטת תל אביב^^
 
למעלה