בחור צעירה מחפש
New member
המכללה באריאל
תגידו....מה אתם חושבים על המכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל..? היא נחשבת? אני בעקרון מדבר שם על תחומי ההנדסה...מכוטרוניקה...אלקטרוניקה.. מישהו למד שם? מכיר? יש תגובה בנושא?
תגידו....מה אתם חושבים על המכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל..? היא נחשבת? אני בעקרון מדבר שם על תחומי ההנדסה...מכוטרוניקה...אלקטרוניקה.. מישהו למד שם? מכיר? יש תגובה בנושא?