המילה הכתובה...

blue love

New member
המילה הכתובה...

המילה הכתובה, כחץ היא נשלחת ליעד לא ברור.. נושמת בלאט את פרץ הרגשות למען תבין, למען תדע. אל מול סופת רגשות עת הזמן לדעת מנוחה ותבונה, לדעת כיצד לנתב את החץ לידע מבוקר ולראות את הסוף... המילה הכתובה..וכמוה הנגיעה של היד חמה אך לא ברורה. לשאול אם זה משחק ולא לדעת, אחרת.. סכנת התפרצות של רגשות לא ברורים.. והיד עוד אוחזת, אך אין לה משותף...והיא רק מסמלת את כח המילה.. את כח המשחק. המילה הכתובה אל מול המילה האומרת סליחה, ממעוף החץ היא מפלחת רגשות ללא סערה מנוגדת למילה הכתובה, יוצרת מאבק מנומס.. התם בסוף, אך המילה הנאמרת קשה והכתובה אט משתלטת.. אל מול חיי נוצרת מציאות כתובה..שקשה להדביקה. שיר של יוסי סטלקול.. פשוט יפה ואולי מדבר להרבה מאתנו.. blue
 
מילים ..

יש מילים אוהבות ויש מילים נחמדות יש מילים מתוקות ויש מילים מלוחות יש מילים טובות ויש מילים רעות ... ויש אנשים שלוקחים מילים ועושים לזה שימושים רבים .. ואחד מהם זה לפגוע באחרים .. וחבל מאוד שזה קורה .. כי מאחורי המסך יושב אדם עם רגשות נפש ונשמה בדיוק כמו אותו אדם .. וכשאומרים מילה רעה .. זה פוגע .. כשאומרים מילה כואבת זה מציק .. אנחנו צריכים לשקול מילים .. ולא סתם לזרוק אותם באויר .. כי הם נופלות על מישהו ופוגעות בו .. אהבה כחולה , המילים שהבאת עכשיו יפות ומנחמות ... וזה הקסם שלהם .. שלך שרון
 

halit

New member
בלו,

אני מסכימה איתך. אני חושבת שאנשים כאן לומדים עד כמה חזקה היא המילה הכתובה, אם זה בנגיעה, בלטיפה, בתמיכה ואם בירי של חצים מורעלים. הלית
 
למעלה