בודאי שונה כי הרי המטרונית בקיבולת גדולה יותר
כל מטרת המטרונית מלכתחילה הייתה הגדלת מספר הנוסעים בתח"צ והגדלת קיבולת הנוסעים
הרי זה היה הצידוק לכל ההשקעה המטורפת בפרויקט. הם טענו שיש תחזיות שיהיה ביקוש עצום
שהאוטובוסים לא יעמדו בו ולכן צריך רכבת קלה. מכיוון שלא היה תקציב לרכבת קלה זה הפך להיות
אוטובוסים במת"צ באמצע הכבישים.
יהיו לך מטרוניות שישפכו בהדר מאות נוסעים שרוצים קוי המשך, ואליהם יצטרפו עוד אנשים
בתחנות בהדר ואתה תקבל מצב של דוחק דחיפות עצבים ואולי אפילו נוסעים שלא יוכלו לעלות
כאשר יגיע אוטובוס אחד ו-100 איש ינסו לעלות לתוכו בבת אחת, אתה גם מבין שזה יצור עיכוב אדיר,
האוטובוס ימתין 5 דקות בתחנה רק כדי שכל עשרות הנוסעים שירדו מהמטרונית יעלו אליו וככה יווצר
עוד איחור ועוד איחור נגרר. כבר היום יש צפיפות אדירה בכל הקוים, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה
אחרי שמאות נוסעים ירדו מהמטרוניות ויחכו יחד לאוטובוסים..
זה יהיה אסון טוטאלי שיאריך את זמני הנסיעה ב-15 דקות לכל נוסע מינימום בתחלופה הזאת בהדר.
בודאי שונה כי הרי המטרונית בקיבולת גדולה יותרזה לא שונה בהרבה מהמצב עד 2001
כשהקווים מהקריות סיימו בהדר או באגד, והיה צורך לחכות לקווי המשך כגון 25, 26 ו-44.
כל מטרת המטרונית מלכתחילה הייתה הגדלת מספר הנוסעים בתח"צ והגדלת קיבולת הנוסעים
הרי זה היה הצידוק לכל ההשקעה המטורפת בפרויקט. הם טענו שיש תחזיות שיהיה ביקוש עצום
שהאוטובוסים לא יעמדו בו ולכן צריך רכבת קלה. מכיוון שלא היה תקציב לרכבת קלה זה הפך להיות
אוטובוסים במת"צ באמצע הכבישים.
יהיו לך מטרוניות שישפכו בהדר מאות נוסעים שרוצים קוי המשך, ואליהם יצטרפו עוד אנשים
בתחנות בהדר ואתה תקבל מצב של דוחק דחיפות עצבים ואולי אפילו נוסעים שלא יוכלו לעלות
כאשר יגיע אוטובוס אחד ו-100 איש ינסו לעלות לתוכו בבת אחת, אתה גם מבין שזה יצור עיכוב אדיר,
האוטובוס ימתין 5 דקות בתחנה רק כדי שכל עשרות הנוסעים שירדו מהמטרונית יעלו אליו וככה יווצר
עוד איחור ועוד איחור נגרר. כבר היום יש צפיפות אדירה בכל הקוים, אני לא רוצה לחשוב מה יקרה
אחרי שמאות נוסעים ירדו מהמטרוניות ויחכו יחד לאוטובוסים..
זה יהיה אסון טוטאלי שיאריך את זמני הנסיעה ב-15 דקות לכל נוסע מינימום בתחלופה הזאת בהדר.