המחשב עושה בעיות
לפני שעה נכנסתי לפורום תפוז. במהלך הגלישה לחצתי על קישור שהופיע בפורום לאתר שנקרא ``רוטר`` (לפחות כך היה כתוב שם) שבו ניתן לאתר פרטים על אדם על פי מספר טלפון. סתם מסקרנות, בכלל לא היתי צריכה את זה. בכל אופן, האתר לא עלה, אבל מאותו רגע המחשב משתהה כ-20 שניות בין פעולה לפעולה. גם כשאני לא מחוברת לאינטרנט. עשיתי סריקה ואיחוי דיסק, ניקיתי היסטוריה: כל מה שאני שאני יודעת, וזה מעט מאוד, אך ללא הועיל. האם זה וירוס? משהו אחר? מה אפשר לעשות? תודה יעל
לפני שעה נכנסתי לפורום תפוז. במהלך הגלישה לחצתי על קישור שהופיע בפורום לאתר שנקרא ``רוטר`` (לפחות כך היה כתוב שם) שבו ניתן לאתר פרטים על אדם על פי מספר טלפון. סתם מסקרנות, בכלל לא היתי צריכה את זה. בכל אופן, האתר לא עלה, אבל מאותו רגע המחשב משתהה כ-20 שניות בין פעולה לפעולה. גם כשאני לא מחוברת לאינטרנט. עשיתי סריקה ואיחוי דיסק, ניקיתי היסטוריה: כל מה שאני שאני יודעת, וזה מעט מאוד, אך ללא הועיל. האם זה וירוס? משהו אחר? מה אפשר לעשות? תודה יעל