saritamedi
New member
המחשב נדפק../images/Emo4.gif
הצילו!!!!נשפך לי קפה על המקלדת של המחשב הנייד...עכשיו המחשב נכבה כל רגע..ואיני מצליחה לכתוב ...האם זה נזק בלתי הפיך??האם לקחת לתיקון???? זה המחשב של אחותי והיא אינה מבינה למה הוא נדפק...הצילו!!!
הצילו!!!!נשפך לי קפה על המקלדת של המחשב הנייד...עכשיו המחשב נכבה כל רגע..ואיני מצליחה לכתוב ...האם זה נזק בלתי הפיך??האם לקחת לתיקון???? זה המחשב של אחותי והיא אינה מבינה למה הוא נדפק...הצילו!!!