המוסד - משוחזר

המוסד - משוחזר

נכתב לפני כמה וכמה שנים :) --------------------------- נמאס לי מהמוסד הזה! המסגרת, הכללים, האחריות. די! בסדר. אז הסכמתי להיכנס לתוכו מרצוני החופשי ובדעה צלולה (בערך). אז מה??? פשוט היה מפחיד שם בחוץ וחששתי מהלבד. אז עכשיו אני תקועה עם שאר החוסים ומרגישה עוד יותר לבד! בתחילה, חשבתי שאוכל לנוח כאן. להתרווח, לתפוס קצת שלוה, להנות מהחיים. אבל מה? מהר מאוד קודמתי ועכשיו אני תקועה בתפקיד המחורבן הזה. עם כל האחריות הזו. שקעתי כל כך בתפקיד החדש והמאתגר וממש הפכתי וורקוהוליקית. פשוט איבדתי עצמי בתוכו. בלי פרטיות, בלי חיים !! אני יודעת, אני יודעת. תגידו לי שיש הטבות הבאות עם התפקיד. זה נכון שכיף לבנות תפקיד מאפס, לקבל אחריות על תחום מעניין ומתפתח, לקבל פידבקים מלאי אהבה משאר החוסים. אבל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה??? אין שבתות, אין חגים . מוגזם!!! אני רוצה לגלות לכם סוד. לפני כמה חודשים גיליתי פירצה בחומה המקיפה את המוסד. והברזתי. בתחילה, הפרפרים בבטן, הפחד שמה אני אתפס, רגשות האשם על הבגידה הזו באמון שנתנו בי - כל אלה כמעט ועילפו אותי כשדרכה רגלי ``בצד השני``. הפעם הראשונה היתה מ-פ-ח-י-ד-ה ! אבל מה? עם הזמן - בכל פעם שמצאתי הזדמנות להסתנן החוצה מבלי שירגישו, נעלמו רוב התחושות הקשות וממש התחלתי להנות ``מהגניבה`` הזו. אני מזהירה אתכם - אף מילה! לא לספר לאף אחד אחרת מפטרים אותי בשניה. אני מאבדת את כל ההטבות שבאות עם התפקיד! בפעם הראשונה הכל היה מתוכנן עד הפרט האחרון. התחפושת, המיקום, זמן קצוב, מה בדיוק אעשה בזמן הקצוב הזה. לא השארתי שום דבר ליד המזל ולספונטניות. משניהם התרחקתי כמו מאש. זו היתה הרפתקה מקוטלגת. ספונטניות ידועה מראש. במשך הזמן זה השתנה. היתה הזדמנות? טלפון מהיר, התחמקות זהירה מבעד לפירצה, מהצד השני מחכה הרכב עם השותף לדבר עברה - וקדימה. .Anything goes פשוט בורחים מהכל, משתגעים כמה שעות ואז חוזרים בזחילה אינדיאנית אל בין חומות המוסד הבטוח. מעלים חיוך תמים על הפנים וחוזרים לשיגרה. הטעם של החופש הגנוב ממתיק את השפתיים, הנפש והחיים. בזמן האחרון התפקיד דרש את נוכחותי המתמדת בין החומות. ועכשיו - אני יושבת כאן, עייפה כל כך, מציצה מהחלון הזה אל עבר הפרצה. עשבים שוטים החלו לכסותה. משתוקקת לטעם של עוד......
 

אורנה1

New member
wowww

הצלחת להעלות חיוך על פניי היום, בפעם הראשונה. זה כל כך נכון כך חשתי בדיוק ביציאה מבין החומות בפעם הראשונה. אייזה כייף זה היה איך הלב הקפיץ את פעימותיו. ולמרות מה שיגידו עלינו החוטאים לא מצטערת בכלל אלא רק על שלא למדתי בתוך הסיפור להשתחרר קצת להיות אחרת לצאת מכל ההרגשה הנוראית של ``הנה, אני חוטאת``
 
בהחלט מבינה..

ואצלי היו יסורי מצפון על שלא היו לי יסורי מצפון. מטורף, מה? :)
 

סמי111

New member
את הרי לא רוצה שאאסוף אותך מהמשרד H-)

אם כי הכסא שלך בטח מאד נוח . . .
 

גלי10

New member
אהבתי אז במקור, את הכנפיים ואוהבת

גם עכשיו וגם עוד דברים.... ;-) וחופש זה מהמון דברים ומהמון מוסדות. כולל מוסד פנימי שומר שאומר לפעמים מה כן ומה לא. מהמוסד שלך...לפעמים זו רק חופשה. הגדולה היא למצוא את החופש באותו מוסד פנימי שבתוכנו. להשלים. להפנים. לחיות.
 

דיאבלו

New member
אמרת הכל

ולא השארת מקום להוסיף כלום כל הכבוד לך ואם במטאפורות עסקינן אז קחי עיצה : אחרי שהיו צריכים אותך במוסד והעשבים השוטים גדלו בפירצה, שנסי מותניים לבשי בגדי עבודה וצאי לעקור את העשבים מהשורש, אח`כ צאי שוב החוצה והריחי את החופש כי הרי יש לו ריח מיוחד כזה שאסור לפספס בהצלחה!!!
 

און&און

New member
Passion fruit......

אישה יקרה..כבר יומיים שאני קורא את הודעותייך ולמען האמת מאוד נהנה,ובכל זאת תמיד אותה השאלה עולה במוחי שהרי אשת תענוגות את..ממתק תאווה ולמה לך בכלל את אותו המוסד? האם בחומר מדובר?...ואם אי פעם תתעופפי מהכלוב מהו הדבר אשר יגרום לך לשוב? אונך
 

און&און

New member
כמה חבל..

מת לדעת את אשר יגרום לך לשוב.. תוכלי במייל?,אם תרגישי בטוחה מספיק,אשמח!
 

און&און

New member
כמה חבל..

מת לדעת את אשר יגרום לך לשוב.. תוכלי במייל?,אם תרגישי בטוחה מספיק,אשמח! B-) און&און
 
וואאוו גם ממני !!!!!!!

איזו כתיבה קולחת... אילו הגדרות שאולות וקולעות.... אהבתי את תיאורך כמו שאני שונא את המוסד !
 
למעלה