המון תודות לרויטל

המון תודות לרויטל

המשימה הצליחה הרבה יותר מהר משחשבתי. רויטל הבטיחה וקיימה. לפני שבוע העבירה לי למעלה מ-1300 קבצים של תחילת כל שיר - 30 שניות (מותר כדוגמה לפי חוק זכויות יוצרים). הקליפים הקצרים הנם של ריקודי מעגל, שורות וילדים. בפעם הבאה (כנראה מאוד בקרוב) רויטל תשלים את כל העבודה וכך גם אני. בינתיים יש לנו 1375 קליפים כאלה (כבר עכשיו תוכלו לאמת אם פתרתם נכונה את "תו השעה" השבועי של מיכל). הקבצים לשרותכם לזיהוי הריקודים שאתם אוהבים ולקישור בין שם הריקוד לשיר. מובן וייתכן שלריקוד מסויים קיימים מספר ביצועים ולא בהכרח העלנו לכאן את זה המוכר לכם. כדי לשמוע את הקליפ יש ללחוץ על הרמקול הצהוב הקטן - אם קיים כזה - מימין לשם הריקוד בעמוד של "חיפוש ריקודים ורכישה". סביר להניח שבכל "ים" העבודה הזו נפלו גם אי אלו טעויות ו/או קליפים שלא קיימים למרות שהאיקון של הרמקול קיים. אודה לכל אחד מכם על הפנייה לטעות/חיסור כזה על מנת שאוכל לתקן. בהזדמנות זו אני מזמין את מי שלא ענה לסקר הריקודים של שנת 2006, להכנס ולצרף את הצבעתו/ה. תיהנו ושוב תודה לרויטל על העזרה הרבה.
 
באמת המון המון עבודה

האם פרט לתודות זוכה רויטל על השקעה זו לתגמול מעבר לתודות?
 

EK55

New member
איתן.ראשית זה רק עניין שלהם בניהם.

שנית ,לא כל דבר נמדד בכסף.
 
EK55 הצדק עימך

אם זה אכן כך וזה רק ענין בניהם אז אין לזה מקום בפורום אלא במסר אישי, דואר אלקטרוני או כל מחווה אחר בין שני אנשים. מכיוון שהנושא הועלה לפורום הרי הפך נחלת הכלל ולפיכך שאלתי אכן רלוונטית. אף שנכון כי לא כל דבר נמדד בכסף, הרי שבמקרה זה נעשו הדברים על מנת שישמשו את בעלי האתר המוכר צפייה בריקודים תמורת תשלום, אי לכך נעשתה כאן עבודה לטובת רווחם, שים לב לא רווחתם, של הנוגעים בדבר וזו הסיבה שגרמה לי לחשוב כי יש מקום לתגמל את רוויטל ביותר מאשר תודות בשל עובדה זו.
 
אכן איתן כל כך צודק...

ולכן אנצל הזדמנות זו להודות לכולכם שאתם כותבים כאן בפורום ועושים במה זו למעניינת ותוססת, כך שרוקדים רבים נכנסים לכאן ו-(שוד ושבר) הם צופים בקישור לאתר "רוקדים" אשר נמצא משמאל לפורום ו(רחמנא ליצלן) שם באתר מוכרים מצגות וידיאו בהן מלמדים את הריקדים ובעל האתר ומנהל הפורום הנפלא הזה מרוויח כסף על גבכם (בפעם הבאה שאתם כותבים כאן בפורום אל תתבישו לבקש את שכרכם בהתאם
) ותודה לכם גם בשם כל המרקידים שבזכות כתיבתכם והפרגון שלכם כאן בפורום יתכן ו(חו"ח) באים עוד מספר רוקדים לאותן הרקדות והם מרוויחים מכם עוד כסף (פוי...). תודה לכל אלה השולחים עדכונים ללוח ההרקדות באתר רוקדים (ובכך עוזרים למכירות המתבצעות באתר) ותודה לכל אלה הנכנסים לאותו לוח הרקדות שב"רוקדים" (פוי...) ולכל המידע האחר (רישומי ריקודים - וואי, ואיי... שכחתי לדווח כמה ואיזה תגמול קיבל ספי ברלב על אותם רישומים וכמה תקבל איילת לוי המנוצלת) שבזכות כניסות אלה האתר עולה ופורח ועוד רוקדים נחשפים לאפשרות של קניית אותן מצגות לא מוסריות. תודה גם לאלה מכם המפנים רוקדים אחרים למקור המידע הזה וכמה יפה מצדכם שאתם לא דורשים תשלום. בכלל תודה לכם שאתם רוקדים ומפשרים לכל אלה המתפרנסים על גבכם להמשיך ולהתפרנס בכבוד. ולך איתן תודה על שהפנית את תשומת לבנו לנקודה אפלה זו.
 
תודה גם לירון מישר

על שלקח אותנו למחוזות שאינם מן הענין ובכך האפיל על ענין הנקודתי אודותיו נכתב. צר לי ירון אך זו אינה הדרך להתמודד עם הדברים. יריות בפנס אומנם מכבים אותו ויוצרים עלטה ועוד יותר מכך כאשר באותה הזדמנות מכוונים ויורים גם אל הפנסים הסמוכים בסביבה. אך אין בעלטה זו על מנת לסמא את עיני האנשים ואין בה הכוח והיכולת לשנות את דרך חשיבתם והבנותיהם. מן הראוי להדגיש כי החשיכה אינה משנה את המציאות והעובדות היא רק דוחה את העת בה נצפה בהם עם עלות השחר. מן האופן בה מצאת להתמודד עם הדברים לא נותר לי אלא להבין כי הדברים נגעו בך במקום כלשהו. לא נותר לי אלא להציע לך לשוב ולקרוא את דברי כפי שנכתבו ולמותר לציין כי נכתבו בהתייחס לדברים אותם אתה יזמת וטרחת לפרסם ברבים ובכך הפכת אותם לנחלת הכלל. אני שב ומתנצל על כך שאני חושב כי לא מן הנמנע שלרוויטל מגיע תגמול (שאינו בהכרח שכר) על השקעתה הרבה ועל כך כי טוב ליבה תרם לעסק כלכלי פרטי שאינו וולנטרי ולהזכירך שותפים בו עוד מספר גורמים פרט לירון מישר. אגב, אין זה פשע לחשוב כי יש מקום לתגמל כאלה התורמים לעסקים ואף אנוכי נוהג בדרך נילוזה שכזו כאשר נמצא מי שתורם לעסקי.
 
איש לא מכבה שום פנס

בין אנשי תרבות לא מקובל לשאול אדם "כמה שילמו לך?" ולא שואלים אדם מה טיב היחסים שלך עם אדם אחר וכמה אתה משלם לו ובאיזו צורה. זוהי חדירה גסה לתחום הפרט שאינו ענינך! הרי אתה אדם חושב ולא מצפה וגם לא ציפית שאפרט בפניך מעל די הפורום את טיב היחסים ביני לבין רויטל - מה היא עושה למעני ומה אני עושה למענה וכמה כסף או שווה כסף עובר בינינו זה פשוט לא ענינך! הבעת תודה לרויטל מעל דפי הפורום, בין אנשים המכירים אותה ואותי, הינה הוכרה בפומבי המביאה לידיעת המשתמשים את המאמצים שהיא עושה ואת היכולות שלה, אך אינה נותנת לך לגיטימציה לדחוף את אפך ליחסים שבינינו. והרי ברור ומובן שלא דאגתך הרבה לתיגמולה של רויטל הביאו אותך לשאול "שאלת תם" שכזו. אז למה אתה מסתתר מאחורי "אידאולוגיה בגרוש"? תוכל לומר בבירור שמפריע לך שבאתר "רוקדים" מאפשרים לרוקדים ללמוד ריקודים תמורת תשלום. מותר שזה יפריע לך אבל מה הקשר למערכת היחסים שביני לבין רויטל? וכיוון שקשרת את עזרתה של רויטל ל"פשע הנורא" - שבאתר רוקדים אני מוכר את פרי עבודתי, הרי ניסיתי להסביר לך שגם אתה, בכתיבתך כאן בפורום, למשל, עלול לקדם (חס וחלילה) את האתר עליו אתה כועס וגם קוראים אחרים בתמימותם כי רבה מסייעים ל"פשע הנורא".
 
אז ידידי הבה נשפוך אור יקרות

לצערי כנראה שאינך מצוי בתרבות המקומית ומתעלם כליל מן הסביבה הטבעית בה אתה חי. אמירתך באשר לתרבות הדיסקרטיות הכלכלית יפה ונכונה למקומות כמו ארה"ב, שוייץ ודומיהם ואין כך הדבר במחוזותנו. שהרי אף אתה מודע לעובדה כי בארצנו המתוקנת לא נהוגה מידת הדיסקרטיות לה אתה טוען בנושאים אלה. אין לי ולא היתה לי כל כוונה להכנס למערכת הקשרים הכלכליים פיננסים בינך לבין רוויטל ובוודאי שלא בערכים מספריים. מאידך, לעניות דעתי הבלתי חשובה בעליל, להודות לרויטל על שעשתה בעבורך ובעבור אחרים ביחס למערכות קשרים עיסקיים שבניכם אינה מעיניינו של הפורום ויכול אתה "להודות" לה בכל דרך אישית שתראה לך ראויה כמו לשלוח לה פרחים, לכתוב לה מכתב הוקרה, לשלוח אותה לסופשבוע וכד'. אך מרגע שמצאת לנכון לעשות זאת קבל עם ועדה, במקרה זה במסגרת הפורום, הרי שלא מן הנמנע כי תהייה לקוראים ולכותבים התייחסויות לנושא מהיבטיו השונים ואחד מהם הוא זה שאני העליתי בעוונותי. קביעתך חסרת הקשר לנושא בפרט ולמציאות בכלל, באשר לאתר רוקדים ולמכירת הריקודים אין לה מקום בדיון זה מה גם שאינה נכונה כלל ועיקר. זכותו של כל אדם לנסות ולמכור את שירצה וזכותו של כל אדם לקנות מרצון את אשר יחפוץ כל עוד הדברים אינם נוגדים את החוק ולמיטב הבנתי גם במקרה זה הדברים הם כאלה. יכולה דעתי האישית להיות אשר תהיה באשר לרכישת הצפיה בריקודים, לחיוב או לשלילה ואין לזה כל קשר לדיון המתנהל בשרשור זה. כדאי היה כי תפנים את הדברים ולא תמשיך בכל תגובה למשוך לכוונים שונים ומשונים שאינם מן הענין. הינך מעז בעזות מצח לקבוע כי אני "כועס" על אתר רוקדים, מנין לקחת טיעון מגוחך זה? אז ירון ידידי הנכבד, אנא ממך ברוב טובך, רד מכל תחושת הרדיפה הבלתי רלוונטית וחזור להתייחס לדברים בצורה רציונלית.
 

הכל דבש5

New member
רק לידיעתך !!! בארצנו המתוקנת

ועוד איך נהוגה מידת הדיסקרטיות לה ירון טען. בכל אופן, בין האנשים המתורבתים והמנומסים אשר יודעים היכן "לדחוף את אפם" והיכן לא ! אני באופן אישי, מעולם!!! לא שאלתי איש (פרט להוריי ולאחיי) כמה כסף קיבל עבור דבר מה שעשה. אז בבקשה ממך, איתן שמידט, בלי הכללות המכערות את ארצנו המתוקנת (בפרט כשהדבר אינו נכון!) וכמו ששמת לב, רק אתה התעניינת כאן בכסף. ולדעתי, מטרת התודה של ירון לרויטל על גבי הפורום היתה אולי להביא לידיעתנו שרויטל היא זו שתרמה והקדישה מזמנה להעלאת קבצי השירים לאתר "רוקדים", ובכך אולי לתת גם לנו הזדמנות להודות לה. ואני באופן אישי, מודה לרויטל
עכשיו אוכל בקלות לפתור את חידות תו השעה.
 
הכל דבש נכבד

אף אתה נגררת לאותו המקום אליו נגרר ירון, היכן מצאת בכל שכתבתי את המילה "כסף" להזכירך דנתי בתגמול.
 

EK55

New member
שפינוזה.אני לא חושב שיש אדם שעובד

ללא תגמול. התגמול לא חייב להיות בכסף ישיר . התגמול יכול להיות בכל מיני צורות ובצורות עקיפות למיניהם , אפילו ללא בקשת תגמול איזו שהוא. התגמול יכול להיות גם בשתיקה. או במתן עזרה הדדית כמרקידים, או בעזרה בחומר לימודי, או בפרסום שמו של העובד בהתנדבות, יכול להיות למשל שחלק מהבחורות שכותבות בפורום לא היו הולכות להרקדת הנשים של רויטל , אם לא היו מכירים אותה מקרוב כמנהלת פורום מוכשרת וחביבה ולא היו הולכות לרקוד אצלה. וכמובן שאהבת ריקודי העם קידומו והעזרה לזולת,הוא התגמול הגדול מכולם בשבילה.
 

adaeast

New member
בואו נתייחס לדברים "בצורה רציונלית"

והפתיח של איתן שמידט: "האם פרט לתודות זוכה רויטל על השקעה זו לתגמול מעבר לתודות?" תודות, תודות, תודות, תודות, תודות, תודות, תודות (אלף תודות) לרויטל על ההשקעה. האם פרט לכך "זוכה" רויטל על השקעה זו לתגמול מעבר לתודות? לא עניינינו, לא עניינינו (אלף פעמים) - זה בינה לבינו (בין רויטל לירון מישר).
 
../images/Emo221.gif לא מבין למה.....

לא מבין למה למה כשמישהו כותב בעברית "גבוהה" נראה לו שמותר לו לכתוב הכל ???? סליחה אדון שמידט, כשמישהו מחברי הפורום מקבל ברכות מזל טוב ליום הולדתו, האם עלה על דעתך לשאול אותו לאן היגיע בחיו ? מה הספיק ומה לא ? ....וכמה הוא מרוויח בחודש..? הלא לפי דבריך, מרגע שעלה נושא לפורום, לא מן הנמנע הוא שתיהיה התייחסות של הכותבים להבטים השונים...בלה בלה בלה.... בוא נקרא לילד בשמו , אולי כל מה שמעניין אותך ורלוונטי בעינך זה פשוט לחפש כל הזדמנות כדי "לעקוץ" את ירון...? ככה בקטנה ...? איתן, לפני שאתה כותב לירון: " הינך מעז בעזות מצח לקבוע " אני מציע שתציץ רגע במראה, נראה לי שצפויות לך כמה הפתעות. לשאול מישהו, כמה הוא שילם או כמה קיבל זה סופר עזות מצח !
 
ידידי המסתורי בן ה-106

הרשה נא לי להעמידך על מספר טעויות ועובדות. 1. העברית אינה גבוהה כדבריך אלא מעט מעל הממוצע הרדוד המקובל. 2. אם להתייחס לדוגמא הבלתי רלוונטית שהבאת, אז כן ידידי יכולתי לשאול כל חבר פורום שכותב כל שאלה שעולה בדעתי במידה והייתי מוצא זאת לנכון. מן הסתם זכותו של הנ"ל להשיב או להמנע מלהשיב. 3. מעניין מדוע חושב אתה כי עומדת לנגד עיני מטרה "לעקוץ" את ירון בקטנה, כפי שהינך כותב בלשון העגה המקומית והאם לא דבק גם בך "ווירוס הרדיפה". 4. כעצתך המלומדה, היצצתי במראה לאחר שטרחתי לנקותה ונהניתי לראות את הניבט בי, גם חלוני השקוף והנקי איפשר לי להביט אל יפי העולם הפרוש על סביבותי. 5. בניגוד לכבודך המסתתר מאחורי שמות בדויים, שתחת מעטה סודיותם אתה מרשה לעצמך להשתלח באחרים, אני בניגוד גמור אליך מזדהה לגמרי, אומר את דברי ומוכן להתדיין עם כל אחד באופן ענייני. אז אנא ידידי מי מאיתנו עז מצח?
 
../images/Emo221.gif צודק !

ראשית תודה על התיקון, באמת טעיתי כשכתבתי שהינך כותב בעברית גבוהה, ותודה על התיקון, אכן אתה מעט מעל הממוצע הרדוד . אפשר שהכתיבה המעט גבוהה מהממוצע הרדוד, שואבת ממך כל טיפת אינטלגנציה, שאתה שוכח להיות קצת בן אדם. ואם לא הבנת את זה אני אסביר לך בלשון העגה המקומית, לא כל שאלה ראוי לה שתישאל ! ישנן שאלות שעצם הצגתן גובלת בעזות מצח ! מעבר לזה, אין לי עניין בהתנצחות המיותרת הזו איתך.
 
תודה על הדאגה,

אך בוא נשאיר זאת מחוץ לפורום. תפקדיכם - להנות מהתוספת החדשה, ואני מקווה שבקרוב אשלים את יתר הריקודים החסרים.
 

adaeast

New member
תודה רבה לרויטל

וכך גם לא נצטרך לחפש במקומות אחרים...הכול יהיה כאן.
 
למעלה