המון הצבעות OGAE

המון הצבעות OGAE

Israel: 291 points
France: 214 points
Finland: 135 points
Australia: 122 points
Bulgaria: 113 points

ישראל מובילה בענק....

12 מקפריסין.... (הם נתנו רק 10 ליוון)
12 מפולין....
5 מנורבגיה.....
12 מארמניה....
0...מאסטוניה......כלום........לא קיבלנו מהם נקודות
12 מרוסיה....
10 מדנמרק....
 

צוות Kuss

New member
בואו נדבר על ה-0 מאסטוניה - ויש הרבה מה להגיד:

זוכרים שנה שעברה שפורטוגל ובולגריה לא ניקדו אחת את השניה ונתנו תריסר לשירים הזויים ולא לפייבוריטים, וכמובן אפסו את איטליה? זה לא היה מקרי, זו הייתה נקמת הפייבוריטיות.

האם ישראל תסבול מכך השנה? ובכך ימנע הנצחון? לדעתי לא. יהיו מדינות פייבוריטיות שלא ינקדו את ישראל אך לדעתי זה לא ישפיע. אם כן - אבדנו.
 

Rori90

New member
כן זאת עוד סיבה שלדעתי יהיה קשה לישראל השנה

אולי זאת הסיבה שמולדובה הגיעה למקום השלישי בשנה שעברה: כל הפייבוריטיות נמנעו מלהצביע אחת לשנייה וכך מולדובה נהנתה מן ההפקר
 

s a g i 87

New member
זה לא אמור להשפיע אבל אבל גם לא צריך להתעלם מהסיכולים

הממוקדים האילו...
פשוט מדהים איך בולגריה בשנה שעברה איפסה לחלוטין את פורטוגל ואיטליה
פורטוגל איפסה לחלוטין את בולגריה ואיטליה
ואיטליה נתנה נקודות בודדות ליריבותיה הנ״ל.
&nbsp
זה מדהים לגלות אגב למי הם נתנו 8, 10 ו12 נקודות... למדינות כמו אוסטריה ישראל הולנד ואזרביגאן שסיימו בצד הימני של הטבלה ורובן קיבלו נקודות בודדות מה טלווטינג כאילו השופטים ניקדו אותן כאילו כבר ידעו שזה הניקוד שהם קיבלו מהצופים בבית ואין להם סיכוי להגיע לפסגה ואולי גם לעקוף אותם בדירוג....
&nbsp
השופטים באים לתחרות עם כשהם מודעים להימורים ומכיוון ורק חמישה שופטים מדרגים בגל מדינה הם יכולים להצביע באופן אסטרטגי בצורה כזו שלט להצביע למדינות הפיבוריטיות אלא למדינות שאף אחד לא סופר ולמדינות שלא יסכנו אותם!
ב2015 כלללל השופטים הצ'כים נתנו מקום אחרון לישראל בסמי פיינל בגלל שבהימורים ישראל הייתה עולה גבולית לגמר בדיוק כמו צכיה (ומי שחושב שהטיפוס של כל השופטיםשזה מקרי או שהוא אהבל או שהוא ממש ממש ממש תמים).
&nbsp
הצופים לפחות לא באים עם דיעה מוקדמת ואין להם אפשרות לעשות סיכול ממוקדם כמו השופטים שכן ההצבעות הקהל מגיעים לאלפי אם לא עשרות אלפי הצבעות לעומת חמישה שופטים בלבד!!!
&nbsp
שאף אחד לא יופתע אם בולגריה צכיה אסטוניה וכן גם ישראל לא ינקדו אחת את השניה בהצבעות השופטים ואני מאוד מקווה שמשהו שם בצמרת שם לב לאיפוסים שהיו בשלוש שנים האחרונים בין המדינות הפיבורטיות לניצחון ויעשה עם זה משהו!!!
 

Rori90

New member
איך עוד לא עשו עם זה משהו זה פשוט מרתיח

נשאר רק לקוות שהקהל יפרגן ושגם המדינות הפייבוריטיות יצביעו בצורה הוגנת.

את השופטים לא צריך לבטל אך צריך להוריד את אחוז ההשפעה שלהם ל-25-30 אחוז. איך אפשר להשוות הצבעה של 5 אנשים להצבעות של מאות אלפי אנשים?
 

Brady

New member


 
למעלה