המון אוכל טעים
לשמחתי במשפחתי יום העצמאות הוא לא חג המנגל במתכונת של חגיגת בשר מטורפת, אלא פשוט חג המנגל במתכונת של כיף לעשות דברים על המנגל.
אז בעוד ארוחת ערב יום העצמאות המסורתית המשפחתית הייתה נחמדה מאוד וכללה מנות צמחוניות וטבעוניות בשפע (אני לא היחידה שלא אוכלת) הארוחה של יום העצמאות עצמו שאני ארחתי הייתה על טהרת הצחו-טבעונות בלבד.
ארחתי את אחותי ובעלה והמון חברות. היו בערך 10 איש וכמות כפולה מזה של כלבים
התפריט כלל;
עגבניות אפויות בתנור, שיפודי ירקות על המנגל במייפל (כרובית, בטטה וכן הלאה), מיני-"המבורגרים" מפטריות בלחמניות טבעוניות קלויות על המנגל, עם חסה, עגבניה ובצל, פטריות ממולאות בעצמן ובעשבי תיבול, פטריות חורש במרינדה על המנגל, פלפלים קלויים בתחמיץ, ירקות סינים מוחמצים, סלט תפוזים ושומר, סלט שרי ובצל מקורמל, סלט ירוקים (כוסברה, פטרוזיליה וכן הלאה), סלט בצל ירוק, קליפות תפודים אפויות בתנור, ברוסקטות עם נקטרינות, בייגלס קלויים בתנור עם שמ"ז, זעתר ומלח גס, טרין חצילים עם גבינות וירקות, מלון על הגריל (בתנור), שלל מיני מאפינס טבעוניים - לימון, קפה ושוקולד עם בזיליקום, מקפא לימונים צמחוני, סורבה תותים טבעוני.
היה טעים! מה היה אצלכם?
אם מזג האוויר ימשיך ככה אז בערב יהיה כאן מרק בוטנים אינדונזי
לשמחתי במשפחתי יום העצמאות הוא לא חג המנגל במתכונת של חגיגת בשר מטורפת, אלא פשוט חג המנגל במתכונת של כיף לעשות דברים על המנגל.
אז בעוד ארוחת ערב יום העצמאות המסורתית המשפחתית הייתה נחמדה מאוד וכללה מנות צמחוניות וטבעוניות בשפע (אני לא היחידה שלא אוכלת) הארוחה של יום העצמאות עצמו שאני ארחתי הייתה על טהרת הצחו-טבעונות בלבד.
ארחתי את אחותי ובעלה והמון חברות. היו בערך 10 איש וכמות כפולה מזה של כלבים
עגבניות אפויות בתנור, שיפודי ירקות על המנגל במייפל (כרובית, בטטה וכן הלאה), מיני-"המבורגרים" מפטריות בלחמניות טבעוניות קלויות על המנגל, עם חסה, עגבניה ובצל, פטריות ממולאות בעצמן ובעשבי תיבול, פטריות חורש במרינדה על המנגל, פלפלים קלויים בתחמיץ, ירקות סינים מוחמצים, סלט תפוזים ושומר, סלט שרי ובצל מקורמל, סלט ירוקים (כוסברה, פטרוזיליה וכן הלאה), סלט בצל ירוק, קליפות תפודים אפויות בתנור, ברוסקטות עם נקטרינות, בייגלס קלויים בתנור עם שמ"ז, זעתר ומלח גס, טרין חצילים עם גבינות וירקות, מלון על הגריל (בתנור), שלל מיני מאפינס טבעוניים - לימון, קפה ושוקולד עם בזיליקום, מקפא לימונים צמחוני, סורבה תותים טבעוני.
היה טעים! מה היה אצלכם?
אם מזג האוויר ימשיך ככה אז בערב יהיה כאן מרק בוטנים אינדונזי