בהחלט נחוץ. ../images/Emo127.gif
הארי צריך להתבגר ולא להיתלות על אנשים מבוגרים ממנו, במיוחד לקראת המלחמה האחרונה מול וולדמורט. לאט לאט רולינג רוצחת את האנשים שהארי נתלה בהם כמגנים שלו, עד הספר השביעי [ע"ע המוות של סיריוס בלק ואלבוס דמבלדור]. אני לא אתפלא אם רון או הרמיוני ימותו על תחילת הספר השביעי.
הארי צריך להתבגר ולא לסמוך על אנשים אחרים, מבוגרים ממנו או לא, שיעזרו לו לנצח במלחמה, לדעתי הוא צריך לעשות את זה לבדו - משמע: רולינג
צריכה לרצוח את האנשים הקרובים אל הארי. נכון, זה כואב וזה קשה ויש כאלה שיכחישו את המוות של כמה מהדמויות בספרים [ע"ע מעשיה של לב לגבי המוות של סיריוס בלק], אבל האמת כואבת. הם מתים ואין מה לעשות. לעולם לא נראה אותם שוב, אך זה מה שיביא את הארי את סופו.