המהפכה החלה...

  • פותח הנושא w2s
  • פורסם בתאריך

w2s

New member
המהפכה החלה...

המהפכה החלה שנים רבות שאי ביי מובילה את השליטה הבלתי ניתנת לערעור בתחום המסחר האלקטרוני בעולם. היווסדו של האתר החל כזירת מסחר פתוחה לקהל הרחב המיועד להפגיש קונים ומוכרים מכל השכבות לכדי ביצוע עסקאות מכירה וקנייה של פריטי יד שנייה ומוצרים חדשים. אולם עם השנים המושג אי ביי הפך למילה נרדפת לקניות באינטרנט, מסחר אלקטרוני ולמותג אינטרנט שסימל כוח, הצלחה וקידמה. במהירות חסרת תקדים, אי ביי הפך לתופעה כלל עולמית אשר הציבה אותו בחזית המסחר האלקטרוני בנקודה בה האתר נהנה מיציבות יחסית של תנועת גולשים ומשתמשים וכמנוע צמיחה לחברות אשר היו מעוניינות לשווק את מוצריהן באינטרנט. עם זאת כמו כל אימפריה לאורך ההיסטוריה עם ההצלחה גדלו גם הצרכים ואי ביי כחברה דינאמית שוקדת מדי רבעון על שינוי תנאי השירות, כשהמגמה לטווח הארוך מתבטאת בפגיעה בעיקר במעמד המוכרים, והמשתמשים הבינלאומיים. מצב זה יצר תסכול רב אצל אלפי סוחרים אשר מקור פרנסתם מבוסס על אי ביי ועם כל הקשיים הנערמים עם השנים עליהם להמשיך להשתמש באתר כי אין אלטרנטיבה ראויה. במשך השנים היו לא מעט ניסיונות של אתרים שונים למלא את הריק שיצרה אי ביי, ולמשוך את המוכרים והקונים המתוסכלים לפלטפורמה חדשה עם אך אף אחד מהם לא הצליח כי לא הביא בשורה חדשה. אתר אמזון הוא אחד האתרים הבודדים שהצליח להתקרב לקטגוריה בה נמצא אי ביי, אך הקונספט באמזון שונה מזה של אי ביי, לכן הוא לא מדבר לקהל רחב כמו קהל המשתמשים של אי ביי. לכן בשורה התחתונה אי ביי עדיין מספק את הסחורה ומביא תנועה סבירה לדפי המכירה של המוכרים, יותר מאשר כל אלטרנטיבה אחרת ששווה את ההתעסקות. מסתבר שהכוח של אי ביי היה ונותר התפוצה והפופולאריות בקרב גולשים מרחבי העולם אשר מהווים את נקודת הכוח שלו. אמנם, נקודה זו היא נקודה התחלה מעולה לאתרבסדר גודל של אי ביי, עם מאות מיליוני משתמשים להפוך לזירת מסחר חברתית המביאה בשורה חדשה (ישנה) למשתמשים עם גמישות וחופש פעולה ויכולת לפתח ערוץ מכירה רציני על בסיס אתר עם תנועה רחבה. את הכפפה הזו הרימה חברת PAYVMENT, בשיתוף עם הענק החברתי FACEBOOK. PAYVMENT, פיתחה אפליקציה המבשרת את הסנונית הראשונה במהפכת המסחר החברתי. אתר פייסבוק המונה כ 400 מליון משתמשים מהווה בסיס פורה לפיתוח זירת מסחר פתוחה לקהל הרחב בו כל אדם יוכל למכור ולקנות מוצרים בפשטות ובקלות באתר שבכל מקרה הוא מבלה בו שעות, מכיר בו כל פינה ומרגיש בו נוח כמעט כמו בבית. שילוב של המאפיינים הללו עם התכונות של רשת חברתית ויכולת החשיפה של מוצרים לקהל לקוחות שניתן לבנות מחברים של חברים של חברים, הופכת את האפליקציה להזדמנות כלכלית ורב שימושית. PAYVMENT, איך זה עובד ? על מנת להשתמש באפליקציה עליכם להירשם רישום קצרצר באתר של payvment.com ולאשר את החשבון במייל. בשלב הבא עליכם להיכנס לדף האפליקציה באתר פייסבוק ולהוסיף את האפליקציה לחשבונכם. במהלך הוספת האפליקציה תידרשו לספק פרטים בסיסיים כמו חשבון PAYPAL אליו ייכנסו ההכנסות ממכירות שביצעתם, שם החנות שלכם בפייס בוק וקוד סודי שמסופק לכם במהלך הרישום באתר PAYVMENT. לאחר הוספת האפליקציה תוכלו להתחיל להעלות מוצרים, להגדיר תנאים, מחירי משלוח וכו'... בשלב הסופי יהיה עליכם לקשר את החנות לחשבונכם ולבנות דף מעריצים. תכונה נוספת ומעניינית מאפשרת לכם להגדיר הנחה לכל מי שמסמן I LIKE לחנות שלכם, ובכך בעצם להגדיל את החשיפה שלכם. השימוש באפליקציה הוא חינמי, אין עמלות העלאת מוצרים או עמלות סגירה, העמלה היחידה היא העמלה הסטנדרטית ל PAYPAL עבור השימוש בשירות שלהם. האפליקציה תומכת בכל המטבעות בפייפאל ופשוטה ונוחה לתפעול. המהפכה בהחלט החלה אך עוד רחוקה מלהיות בשלב משמעותי, ימים יגידו אם הניסיון הזה של שילוב בין ענק כמו פייסבוק לאפליקציה חכמה ופשוטה שעונה על צורך חברתי בסיסי כמסחר, יצליח לשנות את הרגלי הצריכה והשימוש של מיליוני משתמשים מרחבי העולם המכורים לאתר אי ביי. מה שבטוח הוא, שכמו שזה נראה, אפשרויות השיווק המכירה וקשרי הלקוחות בפלטפורמה של פייסבוק אינסופיות. עם יצירתיות והתמדה אפשר לבנות דפי עם מאות אלפי מעריצים ולמנף את זה להכנסה. בנימה אישית, אני מייחל ליום בו תהיה אלטרנטיבה ראויה לאי ביי, אז את החנות שלי בפייסבוק כבר פתחתי. בהצלחה, מאיר שמחי
 

ozitex

New member
מעניין

הדבר הראשון שעלה לי לראש הוא האם משהו שהחל כרשת חברתית יכול להפוך לרשת מסחרית. כידוע, עסקים לא עושים עם חברים אבל כפי שאני רואה את פייסבוק, מי שממנף את זה למקום שבו רשימה של כמה מאות אלפי "חברים" הם לא יותר מאשר "לקוחות"..כנראה רואה את זה יותר נכון מזה שאוסף חברים רק בשביל לומר שיש לו כך וכך "חברים"... ימים יגידו אבל , שווה בדיקה.
 

TALB23

New member
מאיר זה מאוד מעניין - תודה רבה :)

אני מגיב בכדי שאחרים יראו מה שכתבת וזה לא יעלם מהדף הראשון. כל המוכרים באיביי שמתלוננים ובצדק על המצב במכירות חיביים להבין שהמצב לא הולך להשתפר וצריך חלופות. פיסבוק הוא ללא ספק הדבר הבא ויתכן ששם נמצאים כל אלה שלא נמצאים בגוגל או באיביי עכשיו. דרך אגב אני מכיר מישהו שיכול לבנות לקוחות לדף מעריצים בזמן קצר מאוד (עד 5000). אז אם תהיה התענינות אני אברר איתו על מחיר טוב. אפשר לראות דוגמא של החנות שפתחת (אל תדאג אני לא גונב מוצרים) או דוגמא של חנות קיימת אחרת (מוצריי איביי)? תודה מראש טל ביבר
 

w2s

New member
בכיף,

פשוט תוסיף אותי לחברים שלך
MEIR SIMHI אני אאשר מיד
 

panayotiss

New member
הדף לא ייעלם , נעצתי אותו כיון שיש בו בשורה

מעניינת מאוד, להנאת כולם וכמו כן במאמרי הפורום תחת קטגוריה כללית. מאוד מעניין, אני ניגש לממש ולבדוק תכלס בשטח. בהצלחה ותודה למאיר.
 

ozitex

New member
בינתיים

אמרתי לעצמי, יאללה בוא נעשה את הדבר הכי פשוט- להירשם ולפתוח חנות. שורה אחרונה- לא הצלחתי. למה? תהליך מסורבל וארוך. חוסר סדר כרונולוגי אלמנטרי כפי שצריך להיות כשאתה נכנס לרישום באתר שאתה לא מכיר. הודעת שגיאה מבשרת לך שהחשבון שפתחת לא מקושר לחשבון הפייסבוק שלך וכשזה לא קורה- אתה פשוט לא קיים שם. תודה למאיר שמחי על הנסיונות לעזור בתהליך. אני אתרכז לי בדברים שעובדים עבורי בשלב הזה.
 

ozitex

New member
ואחרי הבינתיים

מצאתי את הפתרון לבעיה והוספתי את החנות לדף הפייסבוק אבל... זה לא מונע מללכת בויה דלורוזה על מנת שיהיה לך חנות בשלב הסופי של העסק. לגבי השאלה האם זה ימנף מכירות, נדמה לי שאחרי השלב הזה אתה צריך לצבור לעצמך קהל אוהדים וזו עבודה לא פחות קשה מלהעלות ליסטינגס למכירה..
 

ozitex

New member
אני לא יודע

אם הממשק הזה יחליף את איביי או או בעצם, אני בכלל לא בטוח שהוא א מ ו ר להחליף את איביי. כמו שאני רואה את זה, זוהי פלטפרומה נוספת לאיביי כי בעצם מה אנחנו מחפשים? את השווקים הנוספים או החדשים. הזמן יגיד. בינתיים זה קצת מוקדם לקבוע מסמרות.
 

francolana

New member
היתרון היחידי שיש לאפליקציה החדשה

הוא שאפשר לצרף אותה לכל אתר אישי וכך בעצם לאפשר מכירה באתר אישי שלך. פייסבוק זו מערכת מבולגנת להפליא וגם קודם אפשר היה לפתוח STOREFRONT שיופיע ויקושר לדף שלך, וקליק על מוצר שלח את המקליק למוצר באיביי.
 

yosimemn

New member
1.יש הגנה על הקונים כמו באי ביי ?

2. צריך להיות חבר של בעל החנות כדי לקנות ממנו ? 3. לחשוף את החיים האישיים מול הקונים ? נראה כמו טמטום אחד גדול
 

w2s

New member
לפייפאל יש את ההגנה שלהם.

היום כל אחד יכול לעשות CHARGE BACK בקלות. לא חייבים להיות חבר של בעל החנות, הדף של החנות הוא PUBLIC. אין צורך לחשוף את החיים האישיים, ניתן לקבוע זאת בהגדרות. חבר מביא חבר זו שיטה ידועה וותיקה לשווק ולמכור, ומסתבר שגם יעילה. לגבי אם זה יצליח ? ימים יגידו... אני אוהב את הרעיון. אגב גם על מכירת מים מינרלים בבקבוקים אמרו שזה טמטום לפני 30 שנה, אבל עובדה שקונים. בהצלחה,
 
איבאיי מס 1 ויהיה כך תמיד,רוב המוכרים-נוכלים

אייבאיי שומרת על הקונים מכל משמר !! ועל כך כל הכבוד להם ! כל המוכרים שדורשים "הקלות" מתכוונים להקלות בהונאת הרוכשים התמימים !!!
 

BSMerchandise

New member
יופי, אח שלו שיחקת אותה

תגיד למה לבלבל את המוח? בינינו, אתה לא באמת יודע מה אתה אומר פה. לא כל הקלה היא כספית, ואמורה לעשות זרז לרמאויות ונוכלות. על מה אתה מבסס את הטענות שלך? דווקא להיפך, הקלות תאפשרנה יתרון למוכרים רציניים.
 

diplomat007

New member
מהפכה? על שום מה? ../images/Emo177.gif

2 כדורי פלאפל בפיתה עם הרבה טחינה מעל - כבר יותר עושה לי את זה
 
למעלה