המג'רסה - שאלה...

חני א5

New member
המג'רסה - שאלה...

לפני כשנתיים,עשינו את המסלול של המג'רסה,המים אז הגיעו לכ- מטר, וזה התאים בדיוק לילדים, לפני הנסיעה טילפנתי לאיזה מקום (וזו הבעיה,אני לא זוכרת למי טילפנתי) ובררתי מה גובה המים והם עדכנו אותי לגבי המקום. אנחנו רוצים לנסוע לשם גם עכשיו,ויש איתנו ילדים קטנים, היכן ניתן לברר פרטים אלו,אודה אם אקבל שם ואם יש גם מס' טלפון יום טוב חני
 

יוֹאב

New member
אני יכול לענות לך

הייתי שם לפני כשבוע עם ילדות בכיתה ו' שליוויתי את הטיול שלהן. זה הגיע להן עד הראשים.
 
בקיץ זה יהיה בתשלום

רשות הטבע והגנים כבר הוציאה מכרז לקופה במקום (פורסם בעיתונים), מומלץ להקדים ולטייל שם (אינני יודע מתי תתחיל הגבייה, לדעתי בחודש יוני).
 

יוֹאב

New member
חבל מאוד

רוב המקומות היפים לא פתוחים לקהל הרחב, אלא בתשלום.
 

sarielst

New member
אך יאמר לזכות הרשות

שבדרך כלל מה שבתשלום מטופח. אני זוכר את החוצה פלגים וגשר הצינורות לפני שהיה צריך לשלם - הכל היה מוזנח ומלוכלך. ועכשיו יותר נקי ונעים. כמו כן אפולוניה ועוד יש דוגמאות רבות. גם אני בתור מטייל (ובד"כ רגלי) התרעמתי בעבר ועדיין פעמים רבות מתרעם על מדיניות הגידור והתשלום בכניסה שפושה בכל פינה יפה. אבל למדתי להבין שרק ככה (אולי) יצליחו לשמור על המקומות הנ"ל מזוהמה, הזנחה והתנחלויות בלתי חוקיות. דברים שהפכו להיות מאוד רווחים בשנים האחרונות. אז בנתיים נותר רק לחרוק שיניים ולנסות לראות את הרווח שיוצא גם למטיילים מכך
 
למעלה