המאוכזבת

  • פותח הנושא daryy
  • פורסם בתאריך

daryy

New member
המאוכזבת

מאד מאוכזבת מהתכונה החדשה. נכון אמרה nona1810 ,תמונות שעלו בקלות קודם אינן עולות עכשיו מה לי ולגודל התמונה? אינני יודעת לכווץ תמונות .מה גם שאני שולחת תמונות באותו סדר גודל. אם לא אקבל הסבר וזה יסתדר אאלץ לפרוש מהצגת עבודותיי בפורום וחבל !!!!!!!
 

orrasha

New member
שינוי גודל תמונה

דבל קליק על התמונה שלך לפתיחה.
הסבר לשלבים המתוארים בתמונה המצורפת:
1. עריכת תמונות.
2. שינוי גודל
3. שינוי אפשרי ב-3 דרכים-
א. רוחב וגובה מוגדרים מראש - (בוחרת מחלון האפשרויות אחת מ-4).
ב. שינוי גודל מותאם אישית, לפי גודל (בוחרת עם החיצים).
ג. שינוי מותאם אישית, לפי אחוזים (בוחרת עם החיצים).
4. אישור.

בהצלחה


.

 
למעלה