הם מנסים לעשות את העלילה כמו

הם מנסים לעשות את העלילה כמו

הקולנוע האמריקאי, הם פשוט מבינים את הסטייל, רואים שהוא דפוק ומעצבן אבל בכל זאת עושים אותו, והכי מעצבן שזה נראה ככה שהם מנסים ולא מצליחים מי יודע מה. בתחילת הפרק בריג'יט מדברת עם סאם על אוז "הוא סתם ידיד שלי.." בריג'יט אומרת, למרות שהם כבר התנשקו כמה פעמים ושהוא הזמין אותה לצאת, הוא רק ידיד, אני בטוח, ואז כמובן אחרי שאוז ובריג'יט מדברים בבר וסאם שומעת אותם היא אומרת "יכול להיות שיש בינכם איזה קליק, משהו כימי" ובריג'יט מחייכת חיוך דבילי וקצת מופתע, נו באמת... עוד מקרה הוא המקרה של אוז: ג'ימי מאיים עליו שהוא יודע ש"דברים רעים עלולים לקרות וכדאי לו לשכור את שירותיו" אוז אומר לו לעוף מהמועדון, אחר כך הוא מתקשר לדיקן כי הוא חושב שמשהו יכול לקרות, משאיר לו הודעה במשיבון, הודעה שנראת די תמימה "טוב דיקן אתה בטח עסוק, נדבר שתגיע למועדון" מה? אם הוא יודע שמשהו יכול לקרות הוא היה מנסה לתפוס את דיקן כל רגע עד שהוא היה עונה. למרות שהיה אפשר לראות שהוא חושש, אחרי שהראו את הפלאשבק, שרק הזכיר את הפרצוף הזועם של ג'ימי כשאוז אומר לו לעוף ואחר כך אוז אומר לעצמו שג'ימי בטח לא יעשה כלום. כשדיקן מגיע אוז צריך לדבר איתו, הוא מנסה לתפוס אותו אבל דיקן תמיד "עסוק" יש לו הרבה דברים לעשות, מה למשל? כלום.. כשסוף סוף אוז תופס אותו ומנסה לדבר איתו, הוא כבר צריך לעלות לבמה. אחר כך שמייסי עולה לבמה, דיקן עומד בצד אחד של המועדון ואוז בצד השני, מה, אז הם לא יכלו לדבר? ועכשיו תחזית שלי על סמך נתון ספוילרי שקיבלתי פה מהפורום, אז כל מי שלא קרא את ההודעה "מה אתם חושבים על אוסקר" או את העדכון השבועי או שלא יודע מה צריך לקרות בשני הפרקים הקרובים
ככה, אוז רואה את האיש, שהוא כבר זיהה בתור ה"מלווה" של ג'ימי על הברזלים למעלה, קודם כל, האיש כנראה קיבל גישה למקום כי הוא עבד שם, למה אוז לא פיטר אותו אחרי המקרה? בכל מקרה אוז רואה אבל כנראה שהוא עכשיו ירוץ לספר לדיקן,או שהוא יעשה משהו אחר שיוכל להפסיק בעקיפין, ואחרי הרבה זמן את המזימה של ג'ימי אולם הוא לא יפגע ברציפות האירוע, במקום לרוץ לאמצע ולצעוק לו לרדת, או להזי את מיסי שעומדת מתחת למנורה, ובגלל זה כנראה, מייסי תמות, יכול להיות שלזה גיא התכוון שהוא אמר על אוסקר שהוא "יגרום למייסי למות".
 

Guy K

New member
../images/Emo58.gif עד כמה שידוע לי -

זו לא אשמתו של אוזי. הדבר היחיד שהוא לא עשה זה לספר לדיקן ומייסי על הסיכון והאיומים שהוא קיבל. בעקרון אין לו שום דרך לדעת שהמאפיונרים האלה יחליטו להפיל על מייסי מנורות. אגב, נורא מבלבלים הפרקים האלה. מאפיונרים בלוס אנג'לס, מאפיונרים בדרום אמריקה. אשכרה הסנדק!
 
למעלה