הם חזרו! הם חזרווווו ^____________^

dreck

New member
חפיף...

זה לא עברית או פורטוגזית! מותר לטעות...
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
איזה שפה התימנים מדברים?...

כי ת'זהר, תיכף אני מתחילה לשטוף אותך בתימנית..
 

פנטילון

New member
סוטווווווווווווללללללללללללל

היה הכי בסט שיש!!! זה התחיל מהשער המטופש שלקח יום שלם ,המשיך לבורות המקסימים שלנו ברחבי המחנה, החויות עם אנשי המפקדה החביבים (יוגי איפה הטוריה?!), ההתבטלות, השאלת רכוש צה"ל (מי חתך ת'חבל של הרשת צל?!), הנדנדה הסטלנית ביותר, ההנאה בלצעוק על חניכים בלי סיבה הגיונית כמו שחפי אמר והסתיים במסלול מבדר ביותר עם מזג אויר עוד יותר מבדר...
 
"אתה עונה לי כשאני מדבר איתך?

חניך ארור אתה תילך עכשיו וזדיין לי מהעיניים"
 

FiFi 59

New member
לא משהו

חניכים מפונקים היו איזה 12 הורים במחנה הזה שהיו צמודים אליהם 24 שעות הכינו להם אוכל ודאגו ל"מסכנים הקטנים" זוועה! והחניכים שלי זכו מקום שני בבניה למרות שטרומ"פ העוזרת מדריכה שלי ואני בנינו "הכל" (מין סכך בעזרת סדינים) ועשיתי להם כפיתה מרובעת מסכנה כי הם או אכלו או שאין להם כוח או שהם נעלמו לי לשעה (לא משנה לי כלכך כי החלטתי שגם אני אעשה את זה וזה עבד יופי!) הם התלוננו על כל הדרך שהיא ארוכה וקשה ומתי נגיע לאוטובוס ומתי נאכל ומתי זה ומתי זה והם ממש חבורת פדלאות אני לא הולכת מהר בדר"כ והיה בינינו בשלב מסויים של איזה 10 מטרים.. אבל בתכלס היה נחמד כי לא עשיתי כלום והא"ש לילה היה אומלל ביותר אבל לפחות השנה לא היו נדלים ונחשי צפע! (אני מדברת על היער של הנח"ל איפה שאתם הייתם) ואז היה לנו את בוריס המאבטח הרוסי (קרטון בצורת חייל עם נשק שנלקח מהאיזור) בקיצור אני לא יוצאת למחנה קיץ בתור מדריכה אלא בתור פסל במפקדה (כן היו את אלה שצריכים לעשות מחויבות אישית של 60 שעות והם עשו את זה במחנה ולא עשו בעצם כלום חוץ מלשבת ולאכול. פרחות מטומטמות) ותם סיפורי..
 

FiFi 59

New member
ובנוסף

חניכים גם מכיתה ו' עדיין קונים את הסיפור של אבקת חשמל שמן סנדות מרכך בזנטים וכדו'.. (בואו נגיד שהחמ"לית שלנו לא השתעשע מזה :)
 

Oi va av Oi

New member
חחחח היה ממש כיף..בואנה אתם מעליבים

אותי אם התגובות האלו "אמרי?חולצה כחולה?,לא יכול להיות!" מה אסור לי?
 

1Melancholic

New member
חחחחחחחחחחחח

זה היה הכי מחיק לראות את אמרי עם חולצה כחולה ואח"כ כך להשתמש בשרותים שהוא בעצמו ניקה בעבודת כפיים מאומצת. אמרי...אני מצדיעה לך
תבוא כל יום
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
בא'נה תמסור לאח שלך את התנצלותי..

אמרתי לניר ללכת להביא את אחותו, אז הוא בא עם אח שלך. אז איך אני אמורה להגיב??
אמרתי "וויייייי את אחות של ניר?? *נמסה*" ואח שלך תקע בי מבט רצח. ת'אמת חשבתי לעצמי שאחותו של ניר נראית קצת טומבוי אבל עדיין פישלתי. -_- אה וד"א כשאבא בא לעזור לי עם התיק הוא ראה אותך רוקד עם אלון הזה נראה לי ועוד מישו מול המפקדה וזה הצחיק אותו. אז יופי, הצחקת את אבא שלי.
 
למעלה