הם חזרו! הם חזרווווו ^____________^

s h e e p i t

New member
מה שהיא אמרה ^

אבל תלוי איזה אם יש לכם כאלה שלא משנה מה קורה בכל מצב בכל שעה בוכים - אבל בוכים ! זה באמת רע ! במיוחד שאתה צריך לטפל בהם =\
 
תפסיקו לבכות ימפגרים!

אפשר לחשוב מה עשיתם... את כל הפעילויות לא אתם אירגנתם... תהיו פעם אחת במחנה של ז-ח תראו מה שם צריך לעשות... במחנה עצמו אתם לא הייתם צריכים לדאוג לכמעט כלום לחניכים אז סתמו ת'פה ותפסיקו להתלונן.
 
אוי זה דבר דבילי להגיד.

אני מאמין שכל החניכים מרושעים באותה מידה. האמת שמה שאמרת לא שייך בכלל למה שדיברתי עליו. אני מדבר על כך שבמחנה עצמו אתם לא הייתם צריכים לארגן שום פעילות לחניכיכם. כל הפעילויות היו פעילויות שאו המשצי"ם או המדחי"ם או הטטניקים אירגנו. אתם הייתם צריכים להביא את החניכים לשם וזהו.
 

HairyPoota

New member
על מה אתה מדבר???

אתה יודע מה זה חניכים בכיתה ד' שלא מקשיבים לך...מה שאתה רוצה שיעשו אתה צריך לצרוח...מחנה שהם פעם ראשונה יוצאים אליו...הם לא יודעים חוקים וכ'ו.. אני לא יודע איך לנסח את זה סעמק! אבל זה קשה יא דביל!! וגם כנראה שחטפתי הרעלת קיבה.... ברעל!!!
 
לא.

אבל אני יודע מה זה חניכים בכיתה ח' שאתה צריך קצת לצרוח כדי שהם יקשיבו לך ולא ישנו מאחורי השירותים הכימיים אלא ישנו בעשב עם הצרצרים. לא הייתם צריכים לעשות כלום מיוזמתכם. באתם עם החניכים ועשיתם פעילויות שכבר הכינו מראש לכם.
 

HairyPoota

New member
אתה אידיוט!

יייאו אתה פשוט מפגר!!! דבר ראשון...היינו צריכים להכין פעילויות לערב... דבר שני...זה מאוד קשה להיות מדריך של כיתות ד'-ו'... אני לא אומר שלהיות מדריך ז' ח' זה קל...אבל אנחנו גם עשינו הרבה עבודה!!! זה לא פשוט...זה פעם ראשונה שהם יוצאים למחנה...זה לא פשוט! אז ת'לא יכול לקום לראות מהצד מה שאנחנו עושים ולהגיד שאנחנו חבורה של כוסיות! סת'ום ת'פה!!
 

HairyPoota

New member
וההודעה הזאת...

נכתבה עכשיו כי לא היה לי מחשב...זונות...חפי עיצבן אתי!!!
 

Flashkes

New member
תקשיב,

כשהם בז-ח זה כבר "לא בראש שלהם" קטן עליהם... מה לשיר עכשיו? ואח"כ צועקים עלינו שהם לא עושים מוראל, כל דבר אתה צריך להתחנן שיעשו, ואני לא מדברת איתך על לאסוף זבל או לפרק תמחנה, יותר בקטע של נו בבקשה אל תלכו לישון על הכביש, או נו בבקשה תבואו לשבת ליד מדורה עם חברים שלכם, זה חניכים גדולים אז אתה לא יכול להוציא להם איזה מסטיק בתור תעסוקה, אתה אשכרה צריך לשבת ולחשוב מה יעניין אותם מספיק כדי להועיל בטובם להזיז את התחת ובקושי לשתף פעולה במשהו שישבת בבית, תכננת והשקעת בו ותחשוב שכל מה שאתה היית אחראי עליו במחנה זה המשמעת, והיו לכם גם מש"צים,גרעינרים, טטניקים, מד"חים, מד"תים ופעילים שיעזרו לכם, הכי קרוב שהיה לנו בעזרה זה החובשים שאשכרה צחקו על חניכים שנפצעו. אז אל תתחיל להשוות אפילו. חוץ מזה שלנו היה 3 ימים שזה מתיש תחת.
 
בטח שצחקו!

זה עצוב שאותם חובשים עוברים קורסים של מללללאאא טראומה ובסוף זורקים אותם באיזה טיול עם חניכים שבאים לחובש כי עקצה אותם דבורה בישבן.
 

Flashkes

New member
יש בזה משהו, לא חשבתי על זה

זה די מתסכל כן, אבל עדין, ילדה מסכנה נחתכה, כל מה שהיא ביקשה של פלסתר ויוד ואלה יורדים לה לנשמה ומוציאים את התסכולים שלהם עליה, שאח"כ מוציאה את התסכולים שלה עלינו.. גם לנו היה די הרבה מה להוציא על חניכים, אבל מתאפקים ומוציאים את זה אחד על השני...
 
הם היו מאבטחיןם....

כלומר לא חובשים אלא מגישי עזרה ראשונה או איך שזה לא נקרא... וחוץ מזה הם צריכים לטפל במי שבא אליהם לא משנה מה קרה לו...מצידי שיביאו לו פלסטר ולא יצחקו עליו...מפגרים.. חוץ מזה עקיצת דבורה יכולה להיות דבר מאוד מסוכן אם אתה רגיש לזה אז שאתה בא לחובש עם עקיצה זה רציני.
 
יכול להיות...

אחד מהם בטוח היה חובש, לפי החוק, בקבוצה של למעלה מחמישים ילד, לכל חמישים צריכים להיות חובש ומע"ר, ושלא תחשבו, גם קורס מע"ר מלא בטראומה, ועדיין, לטפל בעקיצות, זה מתסכל!
 
היו כמה מאבטחים\מערי"ם ושני חובשים.

מזיז לי ת'זין שמתסכל אותו לטפל בעקיצה. חניך שלי בא אל אחד מהמאבטחים אמר שכואב לו הראש חשב יביאו לו איזה כדור או משו המאבטח אומר לו: "את זה אני לא יכול לחבוש". דביל.
 

Mooa-Numi

New member
מה מתסכל, מה.

כמה שזה, מסתבר, כיף לטפל בגופה של מישהו, ובידיים קטועות ולהציל מישהו ממוות-עם כל הכבוד להנאה וסיפוק עצמי, עדיף שכל הפציעות בעולם יסתכמו בעקיצת דבורה, לא יותר. והקטע של החובש על 50 איש, זה די מטומטם. הייתי בטיול וחניך אחד שלי נכנס לאיזה התקף טראומה (התחיל לבכות בלי סיבה, ונחנק, ולא הצליח לדבר. משהו בסגנון), והחובש הכי קרוב היה במרחק של שתי חוליות מאיתנו. אומנם במקרה הזה רק צריך להרגיע את הילד, אבל מה אם היה קורה משהו יותר רציני? נגיד היה נופל עליו עץ או משהו כזה? (נו, זה קרה). הדבר הכי קרוב שיש זה מאבטח, שלא יכול לעשות יותר מידי, והחובש יכול להגיע תוך 10 דקות, שזה הרבה יותר מידי בשביל מקרים מסוימים. לפי דעתי, יקר לא יקר, צריך להצמיד חובש לכל חולית אנשים.
 
למעלה