הם חזרו! הם חזרווווו ^____________^

YaLdoNet 4 EveR

New member
לוידעת איך זה בנוע"ל

אבל אצלינו לכל פלוגה היו לפחות שני חובשים.. ופלוגה מורכבת מכמה מושבים, שזה יעני - כלום אנשים, וחובש מגיע למקום תוך שניות. אז לוידעת, תתלוננו על זה..
 
מיכל, תיקון קל...

טראומה-עקב קמנטיקה קשה או כל פגיעה חודרת או פנימית, בעברית, כשיש דם. מה שאת הסברת זה הלם אנפילקטי (ריגשותי). ולחובש אין מה לעשות,טיפול זה דורש הזרקת אדרפטיל ואנדרנלין, הוא יכול לתת עירוי, אבל אם הוא באמת לא הצליח לדבר, אז גם עירוי לא היה עוזר. ואם אתה לא פאראמדיק או רופא, אתה לא יכול להזריק תרופות. גם אני לא מסכים עם החובש לכל 50 ילד, אבל זה החוק. אפשר יותר חובשים, אבל זה עולה הרבה כסף.
 

Mooa-Numi

New member
נו, אמרתי שבמקרה הזה היה בסדר.

אבל מה אם היה קורה משהו יותר גרוע? ושמישהו כבר יבין במדינה הזאת שבריאות יותר חשובה מכסף. וגם חינוך, אם הגענו לנושא כזה.
 

DaSiLDhoRF

New member
מה אתה דפוק?!

זאת העבודה שלהם. הם נשלחו כדי לטפל בפציעות האלה, ואם הם צוחקים על הילדים האלה אז צריך לפטר אותם!
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
אוי אל תהיה כזה

זה בדיוק כמו מלצר שאין לו זין לאף לקוח, למה הוא מלצר? מלצרים עובדים עם אנשים. אז מפטרים אותו? אם היו מפטרים את כל המלצרים קצרי-הרוח או משו, כבר מזמן מסעדות היו קורסות תחת העומס, כי היו נשארים להם במקרה הטוב שניים-שלושה. ככה זה.. מעצבן, אבל התופעה קיימת ונראה לי תמיד תהיה.. o_O
 
חפי, אתה צודק!

עקיצת דבורה לאנשים רגישים, זה כמעט מוות מידי, אבל תלוי ברגישות.
 
ורוב האנשים לא יודעים כמה הם רגישים

אני לדוגמה רגיש ובוכה בכל הסרטים העצובים.
 

YaLdoNet 4 EveR

New member
תקשיבי

כמה שעין שריד זוועתיים (והם זוועתיים.
), אנחנו מדברים פה על מאמץ מעבר לחניכים. כי החניכים שלך הם כמו כל חניכים אחרים (יודעת מה? אפילו גרועים יותר), אבל מעבר לטיפול בבעיות הקטנות לא היה לכם שומדבר לעשות איתם מיוזמתכם. אצלינו במחנה, אם לא עשינו פעילות - החניכים הלכו לישון, או בכו, או התייבשו או הקיאו על החובש. תמיד תמיד תמיד היה עלינו להפעיל אותם, אפילו ערב חברתי היה עלינו. יענטו ד'-ו' רכרוכיים.
 

FiFi 59

New member
תקראי את ההודעה שכתבתי לחפי

ותראי שלא אצל כולם זה ככה וגם אני אם לא הייתי מפעילה אותם (עד כמה שהם גם נתנו לי) הם היו הולכים לישון או בוכים או נעלמים לשעה (כן וזה קרה כשהלכתי להביא משהו מהמפקדה) רק שחניכים לי בני 11 והם עדיין לא מספיק בוגרים ולא הם לא מקשיבים לי גם כשאני מגיעה לצרחות והם תינוקיים מאוד שלא נדבר על מפונקים ויש לי עוד את הכיתה הכי עצלנית יש לי שם חניכה של אמפסיקה לילל ועוד אחד שמדבר כמו תינוק ואז כשאני מתעצבנת שהוא לא מקשיב לי ושהוא מתחצף אליי ואני מתחילה להתעצבן עליו הודד רוממותו מחליט שהוא עצבני ועושה לי דווקא והוא לא מבין שיש לי את הכוח לגרום לו לא לצאת יורת לטיולים בלי שאבא שלו יתלווה אליו וגם לבנות לא חוסר יש לי אחת שלא מפסיקה לקפוץ עליי והלתלונן שרוצים לעשות לה ככה וככה והכל המצאה של הראש שלה (כן הכלית לבדוק את זה כדי לגרום לדברים שלא ייקרו וכולם אמרו לי שהם לא אמרו לה כלום) ועוד אחת שכשמשהו אל מוצא חן בעיניה היא יש צורחת ושהן סנוביות קטנות שלא משתפות את כולן או הולכות להיות נגד מישהי בסוף גם חיקיתי אותה כי היא עשתה לי "נוו שחר" והיא סתמה ת'פה למשך שאר הטיול כן והם האשימו אותי שאין להם עדיין אוהל (ואח"כ הבאתי טרו"פ שיעזור לי לבנות) ועל זה שעדיין אין ארוחת ערב ומתי מגיעים ואיפה האוטובוסים וגם אני נידבקתי משחר (חניכה) שיש לה דלקת גרון שיפנו גם אותי לאטובוסים בלה בלה בלה בלה אז לכם יש עוד חניכים דיי בוגרים שאפשר לדבר איתם ולא ושיקשיבו לך (לפחות חלקם) ושיעזרו כי הם כבר לא בני 11
 

FiFi 59

New member
אז זהו שאצלינו זה לא ככה

מה שנקרא צורקן נידפקים.. משום מה עמיל'ה הרכז החליט שאני ראש ש כל ועדה אפשרית ככה שאם משהו היה הולך לא טוב זה באשמתי (ביום של המחנה הכרחתי את שחף לכתוב את הטקס לערב שבכלל לא נאי הייתי רציכה לעשות אבל שוב מי אחראי שחר ועוד אנחנו מארגנים את הא"ש לילה ואת המסלול הקצר אז אל תגיד לי שלא עשינו כלום! (כן וגם לבנות ולטפל בחניכים 24 שעות)
 
אגב עמי...

אח שלו היה חובש בטיול של ז-ח... איזה חמוד הוא...הביא לי שירון למשך כל היום השלישי...הציל אותי...גבר.
 

FiFi 59

New member
כן גם אצלינו

הם ניראים אותו דבר רק שאח שלו (גלעד) יותר רזה (אין לו כרס של עמי) ועם קול קצת שונה זה היה מצחיק שצריך לחשוב פעמיים אם זה עמי או לא והוא כבר נהיה חבר טוב שלי כי כל חמש דקות הבאתי חניך אחר...
 
גם אני הבאתי כמה....

סיפקתי לו עבודה תודה לאל...אחד נחתך ביד ואחת נעקצה ע"י דבורה בשפה. אני כל הזמן השתגעתי ואמרתי לעצמי שהוא דומה לאיזה מד"ב שהיה בהשתלמות... פרוטקציונר!
 
למעלה