הלפ מי!! סליחה שאני פותחת על זה הודעה..... אבל יש משו נורא מרגיזזזזז כל פעם שמגיבים להודעה שלי בפורום\בקומונה, מגיעה לי הודעה כזאת מעצבנת בהודעות האישיות שיש לי תגובה וזה נורא מרגיזזזז מישו יודע איך מבטלים את זה??? פלייז תעזרו לי... תודה למי...