הלפ מי!!

ט2לולה

New member
הלפ מי!!

סליחה שאני פותחת על זה הודעה..... אבל יש משו נורא מרגיזזזזז
כל פעם שמגיבים להודעה שלי בפורום\בקומונה, מגיעה לי הודעה כזאת מעצבנת בהודעות האישיות שיש לי תגובה
וזה נורא מרגיזזזז מישו יודע איך מבטלים את זה??? פלייז תעזרו לי... תודה למי שעוזר!
 
אני יודעעעעעעעעעת

תרקי.....פה למאה... לפני הכתובות אינטרנט נלוות יש
ברצוני לקבל הודעה במייל על ......
ברצוני לקבל מסר........
ברצוני לקבל SMS .... כנראה אחד מהם לחווווווץ
 
למעלה