נסיכת השחף
New member
הלם.......נזרקתי
אני בהלם אין לי מילים יפות או מרתקות לכתוב את הכאב את ההלם. שהם עשו שהם זרקו אותיהחוצה לשבע שעות לבדי יחפה כואבת ובוכה. אני רוצה..ולא רוצה אני בוכה מתוסכלת כבר לא יודעת מה לעשות. חזרתי עכשיו שוב כל ההצגה תחזור על עצמה. למה אני כזאת דפוקה help מהלכת ברחובות בלי שום כיוון מרגישה לאט לאט איך הרגליים מדממות ומתקשות המחשבות המבטים של אנשים הדמעות ללא שליטה נפלתי עכשיו אני בוכה באמצע שום מקום ואנשים מסתכלים אם יכולתי הייתי מיידה אבנים לא זכור לי שאני כלב או איזה מסכנה לכו הביתה נגמרה ההצגה בשבילכם בשבילי זאת רק ההתחלה.
אני בהלם אין לי מילים יפות או מרתקות לכתוב את הכאב את ההלם. שהם עשו שהם זרקו אותיהחוצה לשבע שעות לבדי יחפה כואבת ובוכה. אני רוצה..ולא רוצה אני בוכה מתוסכלת כבר לא יודעת מה לעשות. חזרתי עכשיו שוב כל ההצגה תחזור על עצמה. למה אני כזאת דפוקה help מהלכת ברחובות בלי שום כיוון מרגישה לאט לאט איך הרגליים מדממות ומתקשות המחשבות המבטים של אנשים הדמעות ללא שליטה נפלתי עכשיו אני בוכה באמצע שום מקום ואנשים מסתכלים אם יכולתי הייתי מיידה אבנים לא זכור לי שאני כלב או איזה מסכנה לכו הביתה נגמרה ההצגה בשבילכם בשבילי זאת רק ההתחלה.