הללויה

powo

New member
הללויה

התחלתי אוסף חדש .שטרות ישראל.השמח מאד לשמוע מה יש לחברי הפורום להציע. בהרבה תודות אברהם
 

dan the man

New member
יש לי מה להציע!

יש לי להחלפה שטר של שקל אחד שמצוייר עליו מונטיפיורי שנת 78' הוא לא כל כך משומש אבל הוא אם קצת צבוע צהוב למעלה בשטר..
 

powo

New member
תודה דן

אבל את השטר הזה יש לי כבר בתודה אברהם.
 

meytar

New member
מנצלש"ת...

תראו מה מצאתי בבית במקרה. אוסף דל של שטרות, שסבי העניק לאחותי לפני עשר שנים (אז היא הייתה בת שבע) בתקווה שהיא תמשיך אותו... באסוף יש שטרות ישראליים משנות השבעים, דולרים למינינהם, ועוד שטרות כל מיני... מוזר לא ידעתי על כך, איך פתאום מגלים דברים חדשים...
 

powo

New member
לדייג בשם רוני

האם אתה באמת דייג?ואם כן אז אתה כבר לטעמי.לעניין שלנו האם אתה אספן של שטרות.ואולי עוד משהו.ואם כן בא נדבר.בתודה מראש אברהם
 

תמיר1991

New member
אברהם-

בן-גוריון 50 (78') וז'בוטינסקי 100 (79') מדברים אליך? אם כן אשלח לך אותם, ואם אין לך בולי חלל/ישראל אז תקבל במתנה. תמיר.
 

powo

New member
תמיר הרבה תודה

אבל אלה הראשונים שהיו לי באמת תודה
 

בּני

New member
שטרות

אברהם - שטרות שיש לי להחלפה: (רובם במצב לא כל כך... אין לי לב לזרוק) 1 לירה דייג (58) - 1 מצב טוב, 2 מצב משומש. 10 לירות מדען (58) - בינוני. 5 לירות איינשטיין (68). 10 לירות ביאליק (68). 5 לירות הנרייטה סולד (73) מצב טוב. 10 לירות מונטיפיורי (73). 100 לירות הרצל (73). מצב טוב. שקל אחד מונטיפיורי (78). מצב טוב. 5 שקל וייצמן (78) משומש. 10 שקל הרצל (78). 50 שקל בן-גוריון (78). 100 שקל ז'בוטינסקי (79). 500 שקל רוטשילד (82). כשאני חושב על זה, רב השטרות במצב לא כל כך טוב ואפשר להשיג אותם במחיר לא ייקר במצב מעולה... אז מה עושים עם מה שהצטבר??? בכל אופן אם מישהוא רוצה משהוא בבקשה. בני
 

בּני

New member
אנו בהלם, אני בשוק...

עכשיו כשעברתי על השטרות גיליתי שיש לי 1000 שקל רמב"ם ררב! שבכלל לא ידעתי על קיומו, הוא שכב במעטפה עם כל ה"כפולים" ויחל ללכת כל כך הברה פעמים...
 

powo

New member
שטרות

בני נפלתה לי מהשמים מה שאין לי זה 5 איינשטיין. 10 ביאליק. 5 הנרייטה 10 מונטיפיורי. 100 הרצל.500 רוטשילד.10 מדען קיבלתי מניסים השאלה היא האם שלך במצב יותר טוב.ובנוסף אם השטר של 1000 רמבם הוא למחירה תומר לי בבקשה.וחוץ מזה מה אני יכול לתת לך תמורת כל השטרות האלה.בתודה אברהם
 

בּני

New member
אברהם

מכיוון שהשטרות גם ככה לא במצב מי יודע, אני אשלח לך אותם בכל מקרה. חלק יותר טובים חלק פחות, שמור אותם עד שתשיג יותא טובים. שלך לי מסר עם הכתובת, אני לא בטוח שיש לי אותה. בקשר ל 1000 רמב"ם, התכוונתי שהוא יכול היה ללכת כל כך הרבה פעמים... מצטער אבל אין לי אותו כפול. בני
 

dan the man

New member
אני רוצה כ5 שטרות אשמח אם נחליף

או תיתן לי אותם .... אבל זה נתון לבחירתך השטרות שאני צריך הם: 10 לירות מדען (58) - בינוני 500 שקל רוטשילד (82). 10 לירות ביאליק (68). 5 לירות הנרייטה סולד (73) 10לירות מונטיפיורי (73).
 

בּני

New member
דן

חוץ מהשטר של 10 לירות מונטיפיורי, יש לי את הכל כפול כך שאני יכול לשלוח אותם גם לך. שלך לי למסר את הכתובת בני
 
למעלה