הלכתי לראות GPZ

TheFinalCut

New member
תיקון "קל"

אם כבר אתה הולך לפי המבחן ההשוואתי ההוא אז ה-ER זה האופנוע המושלם, המאוזן ביותר בין אופנוע ה-500 והתמורה הטובה ביותר למחיר. מאנשים שעל דעתם אני סומך שעינם חדה והבנתם מקצועית, הדבר העיקרי שה-CB לא עושה זה לרגש. אני לא אומר שהוא אופנוע רע, והמנוע שלו אכן צריך להיות המוצלח ביותר מבין ה-500-ים, גם חזק, גם גמיש, אבל שאר המכלולים (מלבד הבלמים הטובים, אם כי לא הטובים ביותר) מיושנים בדיוק כמו שאמרו כאן כבר - וזה מורגש ברגע שאתה מתחיל ללחוץ את הכלי, בין אם זה בקו ישר או בכביש מפותל בעיקר. קשה לומר משהו אחר על אופנוע 500, רובם מתעוותים כשלוחצים אותם, אבל כאלה שפחות, ויש כאלה שיותר.
 

danh

New member
תיקון "קליל" ../images/Emo11.gif

קודם כל , לא שמעתי גינוי לעלבון שהשמיע zataomm - בתור מי שכתב את הסקירה ההיא (שתיכף אדבר עליה...) , אתה צריך להבחין שאין מה להשוות בין סובארו תקנית לבין החיטוב האלגנטי של ה CB500 השחור והערום ... (לעניות דעתי הצנועה (והמושלמת...!) - אם היו מאפשרים לקבל בארץ את הCB500 החדש בצבעי שחור , אדום , ירוק בקבוק ולא רק כחול משעמם אזי גם הדגמים החדשים 2000 ומעלה היו מדליקים כמו הישנים יותר ...) לגבי האמירה שלי שלא צריך לצטט בכזו אדיקות את מוטו ואם כבר מצטטים אזי עד הסוף - הכוונה היתה לתקציר הדגם שהם מפרסמים בכל גליון - גם שם מישהו החליט שהמכלולים "מיושנים" (ומעניין שלא כתבו כך על כל אופנוע עם בולמי קפיצים...) אבל היה מספיק הגון לציין את המובן מאליו - "... אין הרבה מהם על הכביש והם מאד מבוקשים..." לגבי הריגוש - כל מי שטרח ועלה על CB500 בפעם הראשונה ירד מרוגש כדבעי - וזה כולל גם את אשתי שבדרך כלל מצטטת לי פרסומת כלשהי הנוגעת בריגושים (..."רפי - תחדש לי , תרגש אותי...") . קשה לי לסמוך על זרים ורחוקים שיקבעו לי (ובטח לא לאישתי למשל...) מה "מגעיל לי ומה מגדיל לי..." ולבסוף - גם אני רכבתי בעברי על GS500 של סוזוקי - מבחינתי אין מה להשוות - CB500 זו ליגה אחרת ...
 

CB500

New member
אחזק את דבריך.....danh

בתור רוכבת CB500, גם אני בעד גיוון בצבעים, הכחול הוא יפה, אך יש צבעים יפים יותר..... מעבר לזה, זהו אמנם הכלי הראשון שלי ואני לא כל כך מבינה באופנועים, אבל אני נהנית מכל רגע....ועליתי גם על GS500 וגם על ER5 - אין מה להשוות!!!
 

TheFinalCut

New member
נו באמת..

1. בתור עובד במגזין 2X2 אני בהחלט לא ממהר לצטט באדיקות רבה מדי את מוטו. 2. zataomm הביע את דעתו וזו זכותו - על מראה האופנוע. דעתך שונה? זכותך. לדעתי, לידיעתך, ה-CB החדש -בעיקר בכחול, יפיפה ואפילו היפה ביותר מבין ה-500-ים. אז? אני עדיין חושב שהוא לא אופנוע משהו. 3. אף אחד לא "החליט" אי שם שהמכלולים מיושנים, זו עובדה מוגמרת. צמד בולמים זה מיושן, שלדת צינורות פלדה דקיקה זה מיושן.. אי אפשר להתווכח עם זה - זו עובדה. המנוע שלו אמנם לא רע, נכון, אבל זה לא משנה את העובדה שהשלדה שלו והמתלים שלו מיושנים ולא עובדים משהו מי יודע מה! 4. אני שמח מאוד שאתה מצליח להתרגש מה-CB שלך, זה אומר משהו על סגנון הרכיבה שלך - שהוא בטוח בטיחותי יותר משלי... ה-GS שלי מצליח לרגש אותי רק כשהוא מתפתל ומתעוות תחתי בפנייה... לא שזה נורא קשה לעוות אותו עם המתלים שלו (שגם הם לא משהו), אבל צריך ללחוץ בכל זאת. 5. אגב, למרות שלדעתי ה-CB יפה, ממש לא הייתי נסחף ומדבר על "חיטובים אלגנטיים"... הכל רק באופן יחסי ל-500-ים האחרים. באופן כללי הוא לא משהו, אם אתה משווה אותו לשאר עולם האופנועים.
 

danh

New member
באמת ובתמים ... ../images/Emo11.gif

כמה דברים : 1. אני שמח שאתה מסכים איתי לגבי ציטטות ממוטו... 2. תודה גם על הצהרת הזכויות - עכשיו אני בטוח שאני זקוק לעורך דין ... 3. לגבי המושג "מיושן" - זה מזכיר לי ויכוח בין שתי ילדות על גובה הפלטפורמה - "...פחות מ12 ס"מ זה לא באופנה - זה מיושן (וזו עובדה)..." אתה מדבר על כך שיש אופנועים שמתעוותים ויש שמתעוותים פחות - לעניות דעתי הצנועה (והלא מושלמת ...!) איך אפשר להסביר את האמינות המופלגת של הדגם הזה אם מנסים למקם אותו עם המתעוותים בעלי זוג בולמים ושלדת צינורות דקיקה ...?! 4. לגבי סגנון הרכיבה שלי והבטיחות - הצצתי בכרטיסך וראיתי שאתה סטודנט לביולוגיה - קח בחשבון שחוקי הברירה הטבעית פועלים גם בכביש ולפי גילך הצעיר אני בטוח שהפוטנציאל שלך גדול - אז סע בזהירות . 5. אומרים שכל אופנוען אוהב את האופנוע שלו , אני מוסיף ואומר שכל עוד האהבה נמשכת - נשמרת גם המונוגמיה דהיינו - לא רואה אופנוע אחר ממטר . כנראה שעל טעם ועל ריח לא נוכל להתווכח ולו רק משום פער הדורות - מה שאני רואה היום כאנורקסיה - הדור הצעיר רואה ככליל השלמות ... 6. אני לא משווה אותו לכל עולם האופנועים אלא רק לאופנועי כביש 500 סמ"ק ובהשוואה הזו הוא לוקח בגדול - תשאל כל מי שאי פעם היה בבעלותו CB500 ...
danh שפעם היה איזה 10 שנים סטודנט לביולוגיה ולמד טוב טוב את חוקי הברירה הטבעית ...
 

TheFinalCut

New member
בסדר.

סעיף 5 מסביר את גישתך בצורה חד משמעית... אין לי מה להוסיף בנידון. בקשר לברירה הטבעית, את החוק הזה הכרתי עוד לפני שעליתי על אופנוע בפעם הראשונה, והיישום שלו לאחר המעבר לדו"ג שלם, אך דאגתך נגעה ללבי. לסיכום - אין קשר בין התנהגות הכביש המתעוותת לאמינות, זה שהמזלג והשלדה נלחצים, גמישים ומתנועעים לא אומר שהם גם מתעקמים. לא אמרתי מלה על אמינותו של ה-CB- שהיא אכן מוכחת ומופלגת, אבל אנשים שרכבו גם על CB וגם על אופנועי 500 אחרים, ואילו אנשים שעל דעתם אני בהחלט סומך, מצטער לומר, לא ציינו באוזניי ולו יתרון אחד על פני מתחריו מלבד מנועו המוצלח יותר. אבל כמו שאמרת - על טעם ועל ריח. נ.ב: את העו"ד תשמור ´בצד´ למטרות נעלות יותר.
 

danh

New member
יאללה סגרנו ../images/Emo45.gif

ממילא התארך הדיון כך שהגיע הזמן לסיים אותו ... סע בזהירות ו may the force be with you ...
danh שלא מתווכח על טעם ועל ריח במיוחד עם עורכי דין ...
 

OMERVFR

New member
לך על

"הסובארו" של האופנועים-GS. אחלה כלי,זול לאחזקה (ביחוד אם אתה מטפל לבד) שומר על ערכו והכי חשוב- הוא מאוד מתון ולמרות זאת בהחלט ניתן להנות ממנו.
 
תגיד- מודבר רק על לוחך אספלט??

כי אם לא- אז מה עם ה-XT500, שלפי דעתי נראה לא רע בכלל!! ונח!
 

ofnik

New member
מה זה???! תחזור שנית על מה שאמרת ../images/Emo46.gif

אתם המתיימרים להיות כבישונים-משווים מראה והתנהגות של אופנועים בעלי ישבן דו-קפיצי שנראה משנות ה70 לישבן מחוטב ושרירי חד זרועי כמו של הGS שלא לדבר על שלדת האלומיניום הרייסית- השוואה מטומטמת כזו עדיף לה שלא הייתה נשמעת-זה עושה לי יותר רע מגניבת הקסדה
 

TheFinalCut

New member
הלו הלו...... שש.. ש... ../images/Emo13.gif

ל-GS יש אמנם שלדת קורות יפה וספורטיבית למראה, אבל לא מאלומינום - אלא מפלדה. היא אכן השלדה הטובה ביותר מבין אופנועי ה-500, ובכלל בין אופנועי העד 500 (מלבד ה-RGV כמובן, שלא נחשב..), אבל.. ישבן שרירי ומחוטב?!?!?! אז מה אם יש לו בולם יחיד מאחור, גם הבולם היחיד שלו רך ולא לגמרי מספק את הסחורה בתצורתו המקורית. יש בהחלט מקום להשוות את ההתנהגות של המונושוק של ה-GS לצמד הבולמים של ER או CB, מאחר ואלו אופנועים מתחרים, ויש לציין שזה של ה-GS לא עובד כל כך הרבה טוב יותר מהצמד של ה-ER למשל... עצוב לציין, אבל זה נכון. זה שזה נראה יותר ספורטיבי - צודק, אבל רק נראה. בל לאף אחד להתלהב מה-500 שלו יותר מדי, אלו בסה"כ אופנועים פשוטים שנועדו להיות סוסי עבודה, ויש להם בונוס של X יכולת ספורטיבית, כשה-X הזה לא כזה בשמיים (לא בתצורה המקורית וללא שיפורים, בכל מקרה. ואני בהחלט ל-א מדבר על שיפורי מנוע).
 

ofnik

New member
אבל "הOוברו" של האופנועים"!!!

מילא הגולף-הפורד-המיצובישי- אבל הסוברו???
חוצמזה אני מפנה אותך להשוואה המפורטת של אופנועי ה500 שפורסמה כאן בעבר ודווקא צויין שם שהטלסקופים האחוריים של הER והCB רכים מדי ומתפקדים טוב רק בנסיעה רגועה- לGS יש 7 מצבי כיוונון וניתן לתת לו נטייה כבישית מובהקת-לא שאני עושה זאת-נהפוך הוא -בתא צריך לקפוץ על בורות
 

FireBird

New member
מה הסיפור עם סובארו?

אני -באמת- צריך להזכיר את השילוש הקדוש? WRX (וה GT כמובן) אז אנא.
 
ישבן חטוב?? ע"ע R6! ../images/Emo6.gif

חוצמזה- נראה לי שתמיר קרא את הסקירה של ה-עד 500, לא תמיר?? עוד לפני שהיא ניכתבה!
 

TheFinalCut

New member
בעצם לא, אופס.... קבל תיקון ../images/Emo9.gif

ובמקרה הזה, אז כן.... את הסקירה, ההיא, אופניק... אני כתבתי......
 

ofnik

New member
טוב -מה אתה מצפה ממי שמעדיף את

THE FINLE CUT על פני THE DARK SIDE או אפילו WISH YOU
 
למעלה