לא יודע מה קרה - פתאום אחת האוזניות משמיעה רעשים מרגיזים. זה לא האודיו דיפקט - כי זה התחיל רק עכשיו, שבועיים אחרי שהוצאתי אותו מהאריזה - כמו גם שזה רק באוזניות של האייפוד, ורק בצד אחד (רק באוזנייה הימנית). זה ממש מעפן.. אני אוהב את האוזניות האלה
עד כמה שזה ישמע מגעיל - פשוט תכניס את האוזניה לפה ותמצוץ את האוויר או תנשוף לתוכה, אחת מהדרכים יגרמו לה להישמע טוב יותר... אבל זה מגעיל וכדאי למצוא דרך לא לגעת באוזניה עם הפה, אני פשוט עשיתי עיגול ביד בקוטר של האוזניה ועשיתי את זה ככה.