הלך הווינדוס....

nonick6

New member
הלך הווינדוס....

יש לי בעיה הוינדוס שלי הלך כבר פעם שנייה פשוט סגרתי את המחשב ואז אחר כך שהפעלתי אותו פשוט הוינדוס לא עלה הופיע לי מסך כחול לשתי שניות ואז התחיל מחדש ושאל אם אני רוצה להפעיל הsefe mode או normal start וזה וזה כבר פעם שנייה שזה קורה לי שמתי אתהדיסק של וינדוס ועשיתי repair וזה עזר.. ושחכתי לומר שזה בדיוק בהפרש של שבוע בדיוק. למישהו יש מושג למה זה קורה?? אמרו לי שזה יכול להיות מסגירה לא נכונה של המחשב והשאלה שלי היותר רצינית יכול להיות שזה הארדיסק?
 

nonick6

New member
שאני חושב על זה..

נראה לי לא הגיוני שזה מהזיכרון כי כל פעם שזה קרה עשיתי chkdsk ו repaier וזה עזר אז ככה שזה נראה לי יותר קשור לhdd הגיוני לא???
 

NoFear4e

New member
הארדיסק חביבי

אותה בעיה הייתה לי עם מחשב נייח חדש שקניתי לא מזמן ... אתה מתקין ווינדוז ותוך יומיים הווינדוז כבר לא עולה .. חשוב לי להדגיש תוכנות שסרקו לי תהארד דיסק לא גילו בו שום פגם אבל ברגע שהחלפתי את ההארדיסק התופעה נעלמה לחלוטין ...
 
למעלה