הלך הווינדוס....
יש לי בעיה הוינדוס שלי הלך כבר פעם שנייה פשוט סגרתי את המחשב ואז אחר כך שהפעלתי אותו פשוט הוינדוס לא עלה הופיע לי מסך כחול לשתי שניות ואז התחיל מחדש ושאל אם אני רוצה להפעיל הsefe mode או normal start וזה וזה כבר פעם שנייה שזה קורה לי שמתי אתהדיסק של וינדוס ועשיתי repair וזה עזר.. ושחכתי לומר שזה בדיוק בהפרש של שבוע בדיוק. למישהו יש מושג למה זה קורה?? אמרו לי שזה יכול להיות מסגירה לא נכונה של המחשב והשאלה שלי היותר רצינית יכול להיות שזה הארדיסק?
יש לי בעיה הוינדוס שלי הלך כבר פעם שנייה פשוט סגרתי את המחשב ואז אחר כך שהפעלתי אותו פשוט הוינדוס לא עלה הופיע לי מסך כחול לשתי שניות ואז התחיל מחדש ושאל אם אני רוצה להפעיל הsefe mode או normal start וזה וזה כבר פעם שנייה שזה קורה לי שמתי אתהדיסק של וינדוס ועשיתי repair וזה עזר.. ושחכתי לומר שזה בדיוק בהפרש של שבוע בדיוק. למישהו יש מושג למה זה קורה?? אמרו לי שזה יכול להיות מסגירה לא נכונה של המחשב והשאלה שלי היותר רצינית יכול להיות שזה הארדיסק?