הלינוקס לא עולה

PenguiNet

New member
הלינוקס לא עולה ../images/Emo10.gif

אוקי אז נתחיל את הסיפור ככה יש לי הרדיסק 1.2 גיגה זאת אומרת שהמחיצות מסודרות ככה boot 22 swap 200 / 1000 יש לי מעבד סלרון 333 ו128 ראם והרדיסק אחד כמו שאמרתי 1.2 גיגה התקנתי רדהט 7.2 אבל אחרי ההתקנה שמופיע ה grub כתוב לי "redhat linux (2.4.7-10)" ואני לוחץ על זה אז זה כותב: root (hd0,0) filesystem type is ext2fs partition type 0x53 kernel /vmlinuz-2.4.7-10 ro root =/dev/hdc2 [linux-bzimage, setup=0x1400] size=0x27143 error 16: inconsistent fileststem structure press any key to continue... וחוזר ל grub רק חשוב מאוד שתדעו שאת מה שכתבתי, כתבתי על דף עם עט שלא היתה מוכנה לעבוד ככה אני בטוח שיש פה ושם פשלות כי אני בקושי מפענח מה כתבתי
בתודה רבה רבה רבה רבה רבההה מראש, רועי, Penguin
 

תמר,

New member
אם יש לך הארדיסק אחד...

איך זה שמדובר ב-hdc? זה אמור להיות hda. ואם באמת מדובר ב-hdc, מה שאומר ששמת את ההארדיסק על ה-secondary ide, אז ההגדרה ה-(hd0,0) לא נכון, וצריך להיות (hd2,0). בקיצור, תעלה ללינוקס (אתה יכול לעשות זאת עם דיסקט או עם ה-cd של ההתקנה), ערוך את קובץ ההגדרה של grub שיתאים למיקום ומבנה ההארדיסק/מחיצות שלך, הרץ grub-install אם אני לא טועה, ואתחל את המערכת שוב (כדי לבדוק שזה באמת עובד).
 

PenguiNet

New member
אוקי תראי.......

יש לי הרדיסק אחד אבל בbios הוא כתוב בתור secendery master כמובן שכתבתי את זה עם 700 טעויות אבל את מבינה למה התכוונתי
בכל מקרה איך אני מגיע ללינוקס דרך הדיסק של רדהט 7.2 אם אפשר לפרט כי אני ממש אפס בקטע ולא מבין הרבה בתודה רבה מראש רועי, Penguin (פינגויין זה לא ניק שלי בעקבות הלינוקס, זה היה עוד הרבה לפני, לא זוכר למה..)
 
למעלה