הלילה ב1 וחצי קרה הדבר הכי חמור עד עכשיו!!

clearer

New member
לדעתי צבר לא עד כדי כך לא פופולרי

לדעתי הוא דווקא אחד החזקים. זו רק דעתי, הוא לא יעוף כל כך מהר (אלא אם כן הוא יתחיל לעשות שטויות בעקבות מה שאינה הכניסה לו לראש) - נכון, יוסי פופולרי, אבל צבר לא אחד החלשים. חבל שהיא אמרה לו את זה, מבחינתו, כי דווקא, בדרכו שלו, היתה לו אפשרות לזכות במיליון.
 

עינת י

New member
צבר ממש לא פופלארי

ההוא מצטייר כאדם רכלן תככן ומתנשא בדיוק כמו אלה שהוא חובר להם
 

clearer

New member
רק למי שרואה ערוץ 20

האוכלוסיה הכללית, ואנשים שדברתי איתם, באופן מוזר - כן מחבבים אותו.
 

tal061971

New member
כמישהיא שצופה בערוץ 20

יכולה להעיד שממש לא מחבבת אותו, הוא האדם הכי אפור שראיתי מיימי, הכי עצור, הכי אסטרטג ולא פחות מתנשא וצבוע. מצידי הוא יכול ללכת עכשיו הבייתה!!
 
כמישהי שצופה בשעות הערב רק

וקוראת פה עדכונים, אני אישית מחבבת את צבר, ולו בשל העובדה שהוא שומר על מי שהוא, גם במחיר זה שישנם כאלה שלא אוהבים אותו. הוא יכול היה בקלות להמיס את וונסה ואת עינב, ולנהל עם אחת מהן מערכת יחסים ולצבור נקודות. הבנות אוהבות אותו. אך הוא בחר שלא לעשות זאת. הוא יודע ששיפרה פחות אהודה על דיירי הבית ותועמד להדחה וכך גדלים הסיכויים שהוא ישאר לבד, ועדיין הוא פועל בהתאם למי שהוא ומה שמרגיש לו. מבחינתי הוא אמין. כל השיחות שלו על אסטרטגיות, וכל הניסיונות שלו להבין מי אמר למי מה ולמה, זה לגיטימי, זה המשחק, חסר באמת שהיה רק אופה עוגות כל היום ומתעלם ממה שקורה סביבו. אפילו חגית מחבבת אותו.
 

א ו ח נ ה

New member
הוא לא יכל לעשות כלום בקלות

הוא יותר מידי זיגי מכדי לפלרטט עם בחורות תיראי כמה הוא קרוב לשיפרה והוא לא עושה כלום. הבנאדם יבש כמו צנון, וכאלה בסוף מתחתנים רק עם בחורות כמו עינב, אחרת זה בית אבות אם הוא ימצא מישהי כמוהו. ודי כבר, תהיו אמיתיות!!! אם הוא לא היה חתיך ושרירי הייתן שמות עליו ז, רק המראה שלו מחזיק אותו, אבל מבחינת אופי הוא כלום ובכלל לא פתחתי את הנושא שהוא מניאק לא קטן.
 
חשבת על זה שאולי צבר

מכבד את שיפרה מכדי להתחרמן אותה ולדחוף לה אצבעות מתחת לשמיכה כשכל עם ישראל מסתכל? גם אני במקומו לא הייתי נסחפת. וגילויי החיבה שלו כלפיה כן 'מתקדמים', הוא לא צריך להמרח עליה כדי שיאהבו אותו, ומי שמצפה לכך זה רק אומר עליו הרבה. נכון, בדרך כלל גברים אדישים/יבשים נופלים על בחורות שמעירות אותם, אבל גם בורחים מהן בהמשך, זה לא מחזיק מעמד. (אגב- לעתים קורה בדיוק ההיפך - הוא מתחתנים עם צנונית ובוגדים עם הפריחה... אבל ללא קשר לדמויות פה כעת
)
 

א ו ח נ ה

New member
הוא לא נמשך פיזית לשיפרה נקודה

לא ביקשתי שידחף מסרגות, אבל חודשיים ואפילו לא נשיקה מסכנה על השפתיים? יכול להיות שנחמד לו איתה וזהו, היתה לו הזדמנות אדירה לעשות מחווה רומנטית כשהם היו לבד והוא לא עשה. מצטער, יש פה אהבה חד צדדית.
 
אתה לא מאמין שמתחרמנים רק מאהבה נכון?

הוא לא חייב לאהוב אותה כדי למשש אותה מתחת לשמיכה ואו לשכב איתה לצורך העניין. (או כל דבר אחר שאיתי וונסה עשו) עברנו את הגיל הזה :) אין לי ספק ששיפרה רוצה אותו יותר, והוא נעים לו בחברתה, מוצא אותה מעניינת ואולי נמשך אליה. אין לי שמץ של מושג איך הוא מביע רגשות עם בנות זוג שלו... לכן אין למה להשוות... לדעתי בין היתר הוא גם ביישן.
 

א ו ח נ ה

New member
בטח שכן, אבל דווקא בגלל זה

אני מציין לך שאני ממש לא מצפה שהם יתחרמנו מול המצלמות, אבל אפילו נשיקה רומנטית אין שם צבר לא מעוניין בה בצורה הזאת לדעתי האישית כמובן. מה גם שתשימי לב טוב את המבט שלו בזמן ששיפרה אוכלת מולו / מוצצת את האצבעות / מלקקת ת'צלחת אני בטוח שתצליחי לקלוט את המבט שאני קלטתי (יש לך הרבה הזדמנויות לצפות במצב הנ"ל)
 
האמת? שמתי לב

למבטים שלו. גם אני מגיבה ככה ביני לבין עצמי ומקווה שהיא תפסיק עם זה כי זה מביך להסתכל אפילו..... אבל זו היא. ומי שאוהב מישהו מקבל אותו כפי שהוא. (לא קורה לך שאתה תופס חבר/ה שלך מחטט/ת באף פתאום וחש נבוך בשבילו?
לי זה קורה ואני מתנהגת כאילו לא ראיתי) צבר בוחר להיות איתה עם כל מה שהוא רואה, הכל, כולל זה שהיא מאוהבת בו מאד. לולא הייתה לו חיבה אליה היה שומר מרחק.
 

זברה17

New member
צבר אפילו בטעות לא נגע בשיפרע

אני לא יודעת אם יצא לכם לאהוב פעם. אבל אני כן יודעת , שכשאוהבים מישהי ישנו רצון עז לגעת , לחוש ולמשש צבר לא חייב לעשות סקס מול המצלמות, אבל הייתי מצפה ממנו שיתפלק לו איזה חיבוקון קטנטן. הייתי מצפה לגילויי אהבה כמו למשל להתכרבל איתה מתחת לשמיכה צמודים ראש בראש. כתף אל כתף. רגל על רגל.ראבק......משהו שיהיה בו רמז של תשוקה. זהו קשר קר . ענייני ומשמים. אני לא מכירה את צבר , לכן ישנם שתי אפשרויות או שצבר בי - כלל לא חושק בשיפרע או שצבר הכבד והרישמי לפני שהוא נוגע במשהי , הוא שולח לה פקס , כדי שתאשר ותחתום. חוצמיזה , צבר לא איש רע ובחיים האישים שלו הוא בטוח לא תככן רק מה, הוא חסום רגשית ואפור מדי לטעמי. קיצקץ - לצבר חסרה צבעוניות.
 
שפרה וליאון המאוהבים הם האסטרטגיה של צבר- כנס

מתי תקלטו כבר? צבר יודע ששפרה וליאון מאוהבים בו. שימו לב שהוא לא דחה באופן מפורש אף אחד מהם. ברגע שהוא יסרב במפורש לאחד מהם הם כבר לא ירצן אותו וסביר אפילו שהם יגררו אחרים לטובתם (ליאון את עינב ושפרה את רנין). צבר מבין שכל הכוח שלו בבית הזה הוא המראההחיצוני שלו וההתאהבות של ליאון ושפרה. ליאון עידן את ההתאהבות שלו בצבר כי אין לו ברירה. צבר הבהיר לו שאם הוא רוצה את קרבתו הוא חייב להפסיק לדבר כל מין. שימו לב גם שצבר נמצא עם ליאון רק בנוכחות שפרה. צבר לא יישאר עם ליאון לבד מחשש שההומואיות של לאון תדבק בו. צבר גם מעדיף שליאון יהיה נוכח במגשיו עם שפרה כיוון שהוא חושש להייות עם שפרה לבד. ללא ההתאהבות של שפרה וליאון צבר לא היה מחזיק מעמד והוא יודע את זה, זו אסטטרגיה
 
אחד או אחת ( ?) עם חוש הומור אדיר !

כל פעם שאני רואה שמך "שארית אדם" בפורום , אני מתפקעת מצחוק. כל הכבוד על חוש ההומור. אךךךך...אם קצת מזה היה בצבר הצנון.......
 

פלדי1

New member
עד לאחרונה חשבתי

שצבר כן מאוהב בשפרה , אלא לא רצה לממש את אהבתו לעיני כולם. מה עוד שהיו פה רמזים שאמר לה בסוויטה לחכות עד שייצאו. אבל אתמול היא השתעלה די הרבה , הוא אפילו לא נתן לה מבט של אמפתיה מינימאלית . או שהוא לא אוהב אותה , או שאינו יודע לאהוב.
 
ולראיה בוריס עף מהשבוע ה-1כי הוא בעצם צבר בלי

"הלוק" המהמם של צבר. כך שאין מה לעשות ..יופי בהחלט קונה--לפחות בהתחלה... תתארו לכם את בוריס עם הלוק של צבר --מבטיחה לכם שהוא וודאי היה עדיין בבית האח הגדול. כי ככה אנחנו : סולחים ליפים גם על המגרעות, ולא סולחים למכוערים גם...על המעלות. בעיניי בוריס וצבר הם אותו אדם ללא כריזמה וחן. לקחו את אותו אופי ושמו באחד יפה --ובאחד שלא.וללא קשר הם יכולים להיות אנשים חיוביים וטובים בחוץ מאין כמוהם. אוףףף ...עולם אכזר ! כדאי להיות יפה--זה עוזר !!
 
הוא באמת מאוד משעמם

בלי קשר לערוץ 20 הוא לא עושה כלום בבית. חוץ מהריב שהיה לו עם יוסי אחרי ההדחה של שי
 
למעלה