הלילה בפלייאוף

OrEl74

Well-known member
מנהל
הלילה בפלייאוף

רק שני משחקים יש הלילה במשחק הראשון קליבלנד תארח את וושינגטון למפגש השני (2:00 שעון ישראל) במשחק השני יוטה לנקנק את יוסטון בפעם השניה תוך יומיים (4:30) שיהיה בכיף
 
קליבלנד לא ממש מתקשה

ההגנה של וושינגטון גרועה ו86 נק' לקאבס בסוף הרבע השלישי. תחילת הרביעי עכשיו, 89-64 לקליבלנד. 26 נק', 10 אס' ו8 ריב' בדרך לטריפל דאבל של לברון. באטלר וג'יימסון רק 4 מ13 מהשדה כל אחד. אירנס בכלל עם 2 מ10. לברון בדרך ליתרון 2-0 מבטיח בסדרה.
 
הקוסמים מאכזבים ומובסים

חבל לי רק שלברון הורד לספסל לפני שהשיג את הריב' העשירי, יחד עם 30 נק ו 12 אס' כל כך קשה להשיג טריפל דאבלס בפלייאוף לפטר את המאמן ומיד !
 

yuvalgolanorgil

New member
לברון יצא באמת מלך...

עוד עבירה מלוכלכת ועוד עבירה מסוכנת( שנראה לעיתים כמו הוראות של המאמן ) ולברון שוב מגיב כמו בן אדם ולא מתלהם ועושה פרובקציות ... בן אדם טוב...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
משחק צמוד ביוטה-69:67 ליוטה בסוף הרבע השלישי

קירילנקו שהיה מצויין במשחק הראשון מתקשה למצוא את הטבעת במשחק הזה והוא עם 1 מ-8 בלבד. טרייסי עם משחק ענק בדרך לטריפל דאבל 22 נק', 1 ריב' ו-9 אס'... הרבע הרביעי יוצא לדרך.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הג'אז מנצחים 90:84

אוקור במשחק מצויין מסיים עם 16 נק' ו-16 ריב', דרון עם 22 נק' ו-5 אס', בוזר עם 13 נק' בלבד ו-7 ריב'. טרייסי הושבת לחלוטין ברבע האחרון וסיים עם 23 נק' 13 ריב' ו-9 אס' (בתחילת הרבע הוא היה עם 20, 10, 9) בובי ג'קסון ניסה לעזור עם 18 נק' וסקולה ממשיך ביכולת הטובה שלו ומסיים עם 14 נק' ו-5 ריב'. 2:0 ליוטה...והסידרה עוברת למבצר שלהם, בקיצור...סידרה גמורה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תיקון טעות, המשחק היה ביוסטון ולא ביוטה.

 
למעלה